Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada wykształcenie wyższe (preferowane techniczne),
- posiada 2 letnie doświadczenie w analizie biznesowej i systemowej (mile widziane w obszarze CRM w branży finansowej),
- zna notacji BPMN/UML i narzędzi typu CASE oraz sprawnie prowadzi dokumentacje w (najlepiej w Jira/Confluence),
- umie analizować dane za pomocą SQL, posługiwać się narzędziami bazodanowymi oraz rozumie procesy ETL systemowej (mile widziane w obszarze CRM),
- umie analizować i projektowania usług w standardzie SOAP/ REST oraz analizować logi,
- jest samodzielna nie boi się wyzwań, jest komunikatywna oraz lubi projektować rozwiązania systemowe odpowiadające potrzebą interesariuszy,
- posiada umiejętność analitycznego myślenia, lubi pracować z danymi, cechuje ją rzetelność i skrupulatność.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- uczestnictwie w projektach rozwoju systemów wielokanałowych kampanii CRM skierowanych do Klienta Biznesowego (praca metodologii zwinnej),
- analizie rozwiązań systemowych w systemach CRM banku i powiązanych (omnichannel): gromadzenie wymagań biznesowych, analiza, tworzenie wymagań biznesowych oraz systemowych i ich dokumentacja
- analizie baz danych (hurtowania danych, systemowe, CRM SAS) w celu optymalizacja kampanii CRM i procesów ETL
- projektowanie rozwiązań systemowych na potrzeby rozwoju kampanii CRM
- współpracy z wieloma jednostkami Banku w ramach projektu, jaki i zewnętrznymi dostawcami
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.