Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- aktywnym pozyskiwaniu i obsłudze przedsiębiorstw segmentu medium (20-60 mln obrotu rocznie),
- realizacji zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży departamentu,
- skutecznej sprzedaży produktów bankowych dla klientów własnego portfela (x-sell),
- przygotowywaniu aplikacji kredytowych i ich procesowaniu w systemach bankowych,
- koordynowaniu bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności banku,
- współpracy z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzyka,
- dbałości o najwyższe standardy obsługi klienta.
Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnych,
- bardzo dobrze zna zagadnienia analizy finansowej przedsiębiorstw,
- jest zorganizowana i potrafi pracować według priorytetów,
- ma wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność diagnozowania, uświadamiania potrzeb i negocjacji),
- swobodnie nawiązuje kontakty biznesowe,
- rozumie realia swoich klientów i potrafi dostosowywać ofertę do ich oczekiwań,
- jest nastawiona na realizację celów oraz pracę zespołową,
- posiada motywację do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy,
- ma wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne).
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.