Alior Bank SA
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.
Opis stanowiska:
aktywne pozyskiwanie i obsługa przedsiębiorstw segmentu small,
realizacja zadań wynikających z operacyjnego i przychodowego planu sprzedaży Departamentu,
skuteczna sprzedaży produktów bankowych dla klientów własnego portfela (x-sell),
sporządzanie aplikacji kredytowych i ich procesowanie w systemach bankowych,
koordynowanie bieżącej współpracy pomiędzy klientami własnego portfela, a pracownikami innych obszarów działalności Banku,
współpraca z ekspertami innych jednostek bankowych, w tym z obszaru ryzyka,
dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta.
Wymagania:
minimum 3-letnie doświadczenie w obsłudze Klientów Korporacyjnych,
wykształcenie wyższe, kierunkowe (finanse, bankowość, ekonomia lub pokrewne),
bardzo dobra znajomość zagadnień analizy finansowej przedsiębiorstw,
bardzo dobra organizacja pracy,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (w tym umiejętność diagnozowania, uświadamiania potrzeb i negocjacji),
swoboda w nawiązywaniu kontaktów biznesowych,
zrozumienie swoich klientów i umiejętność dostosowywania oferty do ich oczekiwań,
nastawienie na realizację celów oraz pracę zespołową,
motywacja do rozwoju zawodowego i ciągłego poszerzania wiedzy.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów,
atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji,
profesjonalne szkolenie wprowadzające i rozwijające kompetencje,
obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat itp.).
Rekomendowane oferty