Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- zarządzaniu monitoringiem i finansowaniem portfela projektów – będziesz nadzorować skuteczność mechanizmów kontroli realizacji projektów oraz ich zgodność z celami organizacji
- nadzorowaniu procesu raportowania zarządczego – będziesz dostarczać kluczowych analiz i rekomendacji wspierających decyzje strategiczne (projektowe i budżetowe)
- zarządzaniu budżetami: projektowym i konsultingowym
- optymalizowaniu procesów budżetowania i monitorowania projektów – będziesz wdrażać usprawnienia zwiększające transparentność i skuteczność zarządzania portfelem, w tym zarządzania procesem projektowym i pracą komitetu właściwego dla zarządzania procesem projektowym
- standaryzowaniu narzędzi i metodologii zarządzania portfelem projektów – będziesz wdraża najlepsze praktyki w obszarze monitorowania i finansowania projektów
- bieżącym kontakcie z organizacją w zakresie interpretacji zmian w procesie decyzyjnym (nowe wydarzenia, zmiany w metodyce, kompetencje decyzyjne, inne)
- wsparciu Zarządu i TOP Management w ocenie efektywności inwestycji w ramach projektów – będziesz analizować opłacalności projektów i rekomendować priorytety projektowe
- koordynowaniu pracy osób odpowiedzialnych za monitoring i finansowanie portfela projektów w ramach Twojego Działu
Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada min. 7 lat doświadczenia w zarządzaniu portfelem projektów, finansach projektowych lub PMO (Project Management Office)
- doświadczenie w pracy na poziomie zarządczym, obejmujące analizę strategiczną i podejmowanie decyzji finansowych
- znajomość standardów zarządzania projektami i portfelami projektów (PRINCE2, Agile, inne), w tym wskaźników efektywności projektów i portfela (KPI, ROI, inne)
- praktyczna znajomość metod oceny opłacalności projektów i budżetowania (Business Case, ROI, NPV, IRR)
- doświadczenie w implementacji narzędzi do zarządzania portfelem projektów (JIRA, PowerBI, inne)
- umiejętność zarządzania danymi i analizy finansowej – znajomość zaawansowanych metod raportowania i modelowania scenariuszy
- zdolność do optymalizacji procesów – doświadczenie w wdrażaniu zmian zwiększających efektywność operacyjną
- umiejętność zarządzania ryzykiem – doświadczenie w identyfikacji i minimalizacji ryzyk projektowych i finansowych
- silne kompetencje menedżerskie i komunikacyjne – zdolność do efektywnego zarządzania zespołami i współpracy z zarządem oraz top management
- strategiczne myślenie – zdolność do oceny długoterminowych konsekwencji projektów dla organizacji
- język angielski – poziom komunikatywny
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub związane z zarządzaniem
- udokumentowane doświadczenie związane z zarządzaniem portfelem projektów/prowadzeniem projektów, certyfikacje z prowadzenia projektów/metodyk projektowych lub związane z rachunkowością/procesami controllingowymi lub zarządzaniu budżetami
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.