Jakie będą Twoje zadania:
- przygotowywanie akcji specjalnych, promocji dla klientów indywidualnych poniżej 17 roku życia,
- rozwój oferty produktowej dla segmentu młodych (szczególnie grupy 7-12 oraz 13-17 lat),
- budowa przewagi konkurencyjnej i spójnej oferty do nauki finansów i codziennego bankowania osób z segmentu młodych.
Aplikuj na stanowisko jeśli:
- masz doświadczenie pracy w banku (co najmniej 2 lata), w działach odpowiedzialnych za produkt i akwizycję produktów depozytowych, w szczególności kont osobistych,
- prowadziłaś/-łeś projekty mające na celu wdrożenie w instytucji finansowej nowych produktów lub usług dla klienta indywidualnego,
- znasz pakiet Microsoft Office, w szczególności Power Point.
Mile widziane doświadczenie w budowaniu produktów, promocji czy usług dla segmentu młodych klientów (tj. do 26 roku życia).
Mile widziana biegła znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
- realne możliwości rozwoju zawodowego w oparciu o indywidualne ścieżki awansów,
- dofinansowanie do benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, świadczenia socjalnec),
- praca w modelu hybrydowym,
- biuro stacjonarne Warszawa, Kraków, Gdańsk.