Menedżer ds. Klienta detalicznego – sprzedaż zdalna
-, Warszawa
Alior Bank SA
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
monitorowaniu wyników sprzedażowych bankierów zdalnych w sieci oddziałów własnych oraz analizowanie poziomu realizacji założonych celów sprzedażowych,
wyciąganiu wniosków i rekomendowanie działań na podstawie danych dotyczących sprzedaży w celu wsparcia Dyrektorów Regionów oraz Dyrektorów Oddziałów,
przygotowywaniu regularnych raportów, konspektów oraz analiz dotyczących wyników sprzedażowych w sieci Oddziałów,
badanie poziomu konwersji kampanii sprzedażowych z uwzględnieniem jakości potencjału oraz sposobu jego wykorzystania przez zespoły sprzedażowe,
podejmowaniu działań optymalizujących jakość kampanii oraz zwiększających poziomy konwersji sprzedażowej,
analizie jakości oraz weryfikację poprawności rozmów sprzedażowych za pomocą narzędzi typu SpeechAnalytics,
współtworzeniu skryptów sprzedażowych, materiałów edukacyjnych, tzw. „pigułek wiedzy” oraz konspektów szkoleniowych dla zespołów bankierów zdalnych.
wprowadzaniu standardów i najlepszych praktyk w zakresie sprzedaży telefonicznej,
edukacji indywidualnej zespołowej w zakresie poprawy jakości oraz efektywności prowadzonych rozmów telefonicznych.
Jeśli jesteś osobą, która :
posiada wysoką zdolność analitycznego myślenia, umiejętność wyciągania wniosków oraz argumentowania,
posiada bardzo dobrą znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, PowerPoint, Word),
posiada bardzo dobra znajomość procedur i procesów bankowych związanych ze sprzedażą telefoniczną oraz utrzymaniem produktów bankowych.
posiada wysokie umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne,
posiada znajomość narzędzi wspierających procesy zdalne, w szczególności w zakresie obsługi kampanii sprzedażowych oraz analiz odsłuchów rozmów telefonicznych (SpeechAnalytics lub podobne),
posiada doświadczenie w opracowywaniu skryptów sprzedażowych oraz materiałów edukacyjnych,
posiada umiejętność pracy zespołowej oraz skutecznej współpracy z różnymi działami organizacji.
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.