Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- wsparciu realizacji wyznaczonych planów sprzedażowych w departamencie,
- identyfikacji nieefektywności w procesach sprzedażowych i obsługowych,
- identyfikacji potrzeb szkoleniowych i rozwojowych,
- identyfikacji braków kompetencyjnych u pracowników,
- identyfikacji nieefektywności w zarządzaniu pracownikami placówki partnerskiej,
- budowaniu efektywności sprzedażowej w placówkach partnerskich w zakresie poprawy efektywności biznesowej.
Jeżeli jesteś osobą, która:
- ma doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 3 lata,
- ma znajomość branży finansowej, znajomość produktów i systemów bankowych,
- posiada praktyczną znajomość technik sprzedaży oraz udokumentowane doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej,
- posiada wiedzę dotyczącą procesów rozwojowych, metodyki uczenia się,
- ma doświadczenie w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń,
- jest gotowa do pracy w terenie (woj. dolnośląskie woj. wielkopolskie, woj. opolskie, woj. lubuskie)
- certyfikat coacha będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełny etat,
- pracę w strukturach najszybciej rozwijającego się Banku w Polsce,
- obszerny pakiet socjalny (karta Multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 2 dni dodatkowo wolne za wolontariat i 1 dzień na „U”).