• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówPraca biurowaMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Praca biurowa
    Alior Bank SA

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    komunikatywność

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    O nas

    Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


    Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.



    Twój zakres obowiązków

    • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
    • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
    • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
    • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.


    Aplikuj jeśli:

    • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
    • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
    • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
    • masz minimum średnie wykształcenie
    • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
    • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


    Mile widziane:

    • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
    • znajomość języka angielskiego.


    To oferujemy

    • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
    • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
    • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
    • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
    • karta sportowa MultiSport,
    • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
    • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!
    Wszystkie ofertyKrakówPraca biurowaMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Asystent/asystentka ds administracyjnych

    Nowa
    Crowder SA
    Warszawa
    elastyczność
    Microsoft Office
    praca w grupie
    Nowa

    Młodszy/a Specjalista/tka ds. Wprowadzania Danych

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    Microsoft Office Excel
    Nowa

    Office Coordinator

    Nowa
    Baselinker
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    priorytetyzacja
    skuteczna komunikacja
    Nowa

    Tłumacz ustny polsko-angielski

    Nowa
    1 363 usd
    Teleperformance Polska
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Odporność na stres
    empatia
    komunikatywność
    Nowa

    Recepcjonista/Recepcjonistka

    Nowa
    BorgWarner eMobility Poland
    Ożarów Mazowiecki
    administracja
    język angielski
    Nowa