Oferty
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków
Praca biurowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

komunikatywność

obsługa klienta

empatia

komunikacja

dyspozycyjność

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

O nas

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.



Twój zakres obowiązków

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.


Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
  • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
  • znajomość języka angielskiego.


To oferujemy

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
  • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
  • karta sportowa MultiSport,
  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!

Sprawdź podobne oferty pracy

Pracownik administracyjno - biurowy

Nowa
5 000 - 5 200 pln
CarFree Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Warszawa
biegła znajomość programu Excel
dobra organizacja pracy
Nowa

CEO Executive Assistant

Nowa
Callstack
Wrocław
project management
presentations
Google Sheets
Nowa

Pracownik pomocniczy w dziale serwisu

Nowa
5 400 - 6 000 pln
Dambat
Warszawa
Dokładność
tworzenie dokumentacji
Nowa

Specjalista ds. Obsługi Szkód Ubezpieczeniowych

Nowa
Europa Ubezpieczenia
Wrocław
ubezpieczenia
Microsoft Office
Nowa

Junior Portfolio Analyst

Nowa
Colliers
Warszawa
język angielski
analiza
język polski
Nowa