• Oferty
  • Wszystkie ofertyRzeszówPraca biurowaMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Praca biurowa
    Alior Bank SA

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    komunikatywność

    Mile widziane

    język angielski

    Opis stanowiska

    O nas

    Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.


    Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.



    Twój zakres obowiązków

    • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym obsługa zapytań o ofertę Banku,
    • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
    • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
    • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywne doradztwo w zakresie usług bankowych.


    Aplikuj jeśli:

    • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
    • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
    • chętnie nabywasz nowe umiejętności,
    • masz minimum średnie wykształcenie
    • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
    • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


    Mile widziane:

    • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
    • znajomość języka angielskiego.


    To oferujemy

    • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
    • system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
    • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
    • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
    • karta sportowa MultiSport,
    • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
    • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!
    Wszystkie ofertyRzeszówPraca biurowaMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Operations Assistant

    Nowa
    ENYO
    Warszawa
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    PowerPoint
    Nowa

    Pracownik biurowy

    Nowa
    ARENART
    Warszawa
    Enova365
    customer service
    B2B
    Nowa

    Junior Business Services Operations Specialist

    Nowa
    ERGO Technology & Services S.A.
    Gdańsk
    język angielski
    język niemiecki
    analyse data
    Nowa

    Starszy specjalista ds. regulacyjnych

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Pruszcz Gdański
    język angielski
    Nowa

    Tłumacz ustny polsko-angielski

    Nowa
    1 363 usd
    Teleperformance Polska
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Odporność na stres
    komunikatywność
    empatia
    Nowa