Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nowa
Obsługa klienta

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rzeszów
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Alior Bank SA

Alior Bank SA

Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

Mile widziane

język angielski

negocjacje

Contact Center

Opis stanowiska

O nas

Alior Bank to miejsce dla osób, które chcą kreować nowe standardy w bankowości. Oferujemy szerokie możliwości zatrudnienia dla ekspertów w wielu dziedzinach. Do współpracy zapraszamy najlepszych profesjonalistów z doświadczeniem popartym sukcesami w branży bankowej, jak również osoby, które chcą rozpocząć swoją karierę i rozwijać się wspólnie z Alior Bankiem.

Wyróżniamy się dynamicznym środowiskiem pracy, bezpośrednią komunikacją i swobodną kulturą organizacyjną. W Alior Banku ludzie stanowią najważniejszą wartość, dlatego współpracownicy i atmosfera - co rok, znajdują się wśród najwyżej ocenianych aspektów środowiska pracy w Alior Banku.


Twój zakres obowiązków:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa informacyjna i transakcyjna Klientów, w tym aktywne doradztwo w zakresie oferty Banku,
  • wsparcie w korzystaniu z produktów i usług Banku,
  • dbałość o wysokie standardy jakościowe i merytoryczne udzielanych odpowiedzi,
  • dbałość o satysfakcję klienta między innymi przez aktywną promocję rozwiązań i produktów Banku.


Aplikuj jeśli:

  • jesteś dyspozycyjny/a do pracy w systemie zmianowym,
  • poszukujesz pewnej i stałej pracy,
  • lubisz pracę z ludźmi i chętnie nabywasz nowe umiejętności,
  • masz minimum średnie wykształcenie
  • dostrzegasz i reagujesz na potrzeby klientów
  • empatia, zrozumienie i zaangażowanie są Twoją mocną stroną.


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe w obszarze Contact Center,
  • znajomość języka angielskiego,
  • znajomość technik negocjacji i ofertowania.


To oferujemy:

  • pracę w oparciu o wartości – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność i zorientowanie na klienta,
  • atrakcyjny system premiowy uzależniony od jakości i efektywności prowadzonych rozmów,
  • wyższe stawki premiowe za obsługę w języku angielskim i ukraińskim,
  • możliwość poszerzania wiedzy i zdobywania doświadczenia w zakresie funkcjonowania produktów bankowych,
  • dodatkowe benefity:
  • karta sportowa MultiSport,
  • prywatna opieka medyczna i szeroki pakiet ubezpieczeń,
  • konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe itp.
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na cały lub ¾ etatu – to Ty decydujesz!


Rekomendowane oferty

Doradca Klienta Biznesowego

Nowa
Bank BPS S.A.
Lublin
obsługa klienta
def3000
Nowa

Młodszy Konsultant ds. Procesów Wsparcia Bankowości

Nowa
CERI INTERNATIONAL SP Z O O
Toruń
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Microsoft Office
obsługa klienta
Nowa