Jeśli jesteś osobą, która:
- posiada już pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i chciałaby dynamicznie rozwijać się w bankowości (dedykowanej obszarowi klienta biznesowego),
- posiada doświadczenie na podobnym stanowisku w instytucji finansowej. Atutem będzie doświadczenie w obsłudze klientów biznesowych w kanale sprzedaży telefonicznej lub oddziale banku;
- cechuje się komunikatywnością, wysoką kulturą osobista i sumiennością,
- jest ambitna i nastawiona na realizację celów,
- samodzielnie poszukuje rozwiązań i lubi stawiać czoła wyzwaniom,
- chce uczyć się od najlepszych i pracować w energicznym i zaangażowanym/ otwartym zespole,
- posiada wykształcenie minimum średnie.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- obsłudze telefonicznej klientów firmowych Alior Banku zgodnie z naszymi standardami jakości (z przychodami do 5 mln PLN) rozliczających się w formie KPIR oraz pełnej księgowości,
- sprzedaży telefonicznej odnowień kredytowych,
- procesowaniu odnowień i obsłudze zapadających kredytów firmowych,
- budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami Biznesowymi,
- współpracy z innymi jednostkami banku.
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.