Jeśli jesteś osobą, która:
- ma wysokie umiejętności analityczne, jest ambitna, otwarta na nowe wyzwania, samodzielna i interdyscyplinarna,
- posiadają wiedzę z zakresu pozycjonowania stron internetowych (SEO) oraz SEM,
- ma doświadczenie w aktualizacji i tworzeniu stron internetowych (znajomość HTML i obsługi systemów do zarządzania treścią CMS)
- szybko się uczy i chce rozwijać swoje umiejętności w obszarze digital marketingu.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
- realizacji i koordynowaniu prac związanych z pozycjonowaniem i optymalizacją portalu banku oraz projektów WWW pod kątem SEO,
- monitorowaniu pozycji, analizie konkurencji i tworzeniu inicjatyw związanych z widocznością banku w internecie (znajomość narzędzi, m.in. Google Analytics 4, Search Console)
- współpracy z komórkami banku i realizowaniu zapotrzebowań na działania z zakresu SEO i SEM,
- bieżącej aktualizacji (przez system CMS), współtworzeniu i rozwoju portalu banku o nowe funkcje i rozwiązania – głównie w zakresie SEO ale nie tylko – samodzielnie i we współpracy z agencją zewnętrzną,
- wspieraniu projektów digitalowych z zakresu komunikacji marketingowej.
Oferujemy:
- umowę o pracę
- pracę hybrydową
- pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
- pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
- Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
- nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.