Specjalista ds. Windykacji Wstępnej Klienta Biznesowego
-, Warszawa
Alior Bank SA
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
monitoringu płatności i stanu zadłużenia portfela nieterminowego,
negocjacjach telefonicznych z klienta, oraz weryfikacji zabezpieczeń wraz z analizą dokumentacji,
wsparciu klienta i wyjaśnianiu ewentualnych niedogodności,
podejmowaniu działań mających na celu zapobieganie wystąpieniu zaległości,
współpracy z innymi departamentami banku.
Jeśli jesteś osobą:
posiada umiejętność analitycznego myślenia,
bardzo dobrze organizuje własną pracę, oraz wykazuje się samodzielnością i samodyscypliną,
jest dokładna i skrupulatna w wykonywaniu powierzonych zadań;
potrafi pracować pod presją czasu,
posiada doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z telefoniczną obsługą Klienta.
Oferujemy:
umowę na zastępstwo
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.