Alior Bank SA
Jesteśmy nowoczesną organizacją, dostosowującą się do zmieniającego się otoczenia. Na pierwszym miejscu stawiamy ludzi. Nasze rozwiązania tworzymy w oparciu o pomysły własnych pracowników. Jesteśmy dla siebie inspiracją, bo jak mówimy: #AliorToMy.
Jeśli jesteś osobą:
dobrze zorganizowaną, energiczną, samodzielną, mającą łatwość kontaktu z bezpośrednim interesariuszem, empatyczną, kulturalną, komunikatywną (wskazana znajomość języka angielskiego),
posiadającą znajomość pakietu MS Office na poziomie zaawansowanych,
umiejącą korzystać w pracy z SCCM; potrafisz pisać skrypty i proste zapytania SQL,
z wiedzą z zakresu budowy sprzętu komputerowego PC,
posiadasz wiedzę na poziomie min. podstawowym w zakresie zarządzania urządzeniami mobilnymi (np. użycie systemu MDM) oraz sieci logicznej.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na:
pełnej obsłudze zgłoszeń serwisowych z wykorzystaniem narzędzi wsparcia i komunikacji: mail, telefon, Jira SD, Teams (chat),
telefonicznym/zdalnym i bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemów wewnętrznych/zewnętrznych, aplikacji biurowych oraz innych systemów Bankowych,
obsłudze oraz modyfikacji procedur Bazy Wiedzy udostępnianej użytkownikom oraz wewnętrznej bazy dla serwisantów ServiceDesk,
wymianie oraz modyfikacji komponentów w komputerach stacjonarnych, laptopach, urządzeniach peryferyjnych, audiowizualnych i komponentów IT używanych w ramach wideokonferencji,
przygotowywaniu sprzętu dla nowych pracowników (instalacje oprogramowania/konfiguracja),
diagnozie i współpracy z innymi zespołami merytorycznymi w ramach rozwiązywania problemów/awarii,
podejmowaniu dodatkowo gratyfikowanych dyżurów technicznych obejmujących również weekendy.
Oferujemy:
umowę o pracę
pracę hybrydową
pakiet benefitów m.in. kafeteria, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, karta Multisport, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe 16 godzin na wolontariat „Dzień na U”
pracę w oparciu o wartości wspólnie wypracowane przez Aliorowców – odpowiedzialność, otwartość, innowacyjność, zorientowanie na klienta,
Alior Uniwersytet – przestrzeń do rozwoju kompetencji zawodowych oraz personalnych
nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń.
Rekomendowane oferty