• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportStażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji
    Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji
    Support
    Alior Bank SA

    Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji

    Kraków
    Rodzaj pracy
    Niepełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    analiza

    Opis stanowiska

    Pragniesz poznać świat bankowości od środka i zdobyć pierwsze doświadczenie? Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy!


    Jeśli chcesz nauczyć się jak:

    • analizować, weryfikować i rozpatrywać reklamacje
    • poznać, jak działają systemy bankowe, z których korzystają nasi pracownicy
    • dokonywać księgowań związanych z procesem rozpatrywania reklamacji,
    • redagować korespondencję kierowaną do klientów dotyczącą odpowiedzi na reklamacje,
    • kontaktować się z klientami w celu uzupełnienia informacji odnośnie zgłoszonych reklamacji,
    • wprowadzać i aktualizować dane w systemach wewnętrznych,
    • współpracować z innymi jednostkami w banku, aby lepiej rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów,
    • budować pozytywny wizerunek banku oraz utrzymać satysfakcję klientów poprzez profesjonalną i kompleksową obsługę ich problemów i potrzeb przy zachowaniu terminowości,

    to, ten staż jest właśnie dla Ciebie!


    Jeżeli jesteś osobą:

    • zainteresowaną tematyką bankową, a zwłaszcza procesami reklamacyjnymi,
    • ambitną i otwartą na poznanie nowej wiedzy,
    • z dobrą organizacją pracy,
    • umiejętnością analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,

    to, szukamy właśnie Ciebie!


    Czujesz, że ten staż został stworzony specjalnie do Ciebie? Aplikuj do nas!


    Oferujemy:

    • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (płatny 6-miesięczny staż​),
    • elastyczny czas pracy: ½ etatu lub więcej - Ty wybierasz!
    • ciekawy program onboardingowy i opiekę mentora,
    • obszerny pakiet socjalny (karta multisport, prywatna opieka medyczna z pakietem stomatologicznym, ubezpieczenie, konkursy wewnętrzne, programy zniżkowe i lojalnościowe, 16 godzin na wolontariat i dzień na „U” itp.),
    • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń,
    • ofertę rozwojowa i edukacyjną w programie Alior Uniwersytet.
    Wszystkie ofertyKrakówSupportStażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Application Support Specialist

    Nowa
    1 775 - 2 916 usd
    Branchspace
    Kraków
    AWS/Cloudwatch
    willing to learn
    Communication Skills
    Nowa

    Tłumacz ustny polsko-angielski

    Nowa
    1 363 usd
    Teleperformance Polska
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    polski
    angielski
    empatia
    Nowa

    Specjalista ds. Wdrożeń

    Nowa
    BaseLinker
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    e-commerce
    CSS
    Baselinker
    Nowa

    Trener Jakości Obsługi

    Nowa
    Alior Bank SA
    Rzeszów
    Microsoft Office
    obsługa klienta
    Nowa

    Konsultant ds obsługi klienta z językiem niemieckim

    Nowa
    1 826 - 1 917 usd
    APS
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    język niemiecki
    Microsoft Office
    Windows
    Nowa