Jeśli posiadasz dar przekonywania i żyłkę handlowca, nie wyobrażasz sobie dnia bez dzbanka kawy (w dobrym towarzystwie), a realizowanie założonych celów jest dla ciebie motorem napędowym, to przeczytaj nasze ogłoszenie do końca, bo spełniasz już cztery ważne warunki, aby zostać Handlowcem w Coffeedesk 🙂
Poszukujemy osoby odważnej, pełnej pomysłów, myślącej ,,out of the box” i płynnie posługującej się językiem niemieckim. Jeśli do tego cechuje Cię szczegółowość, dociekliwość i masz doświadczenie w budowaniu nowych kanałów sprzedaży, zgłoś się do nas już dziś!
🌍 Słomińskiego 15, Warszawa
Cele, jakie przed Tobą stawiamy:
- Samodzielne prowadzenie zaplanowanych projektów w oparciu o założone wskaźniki, budżety i strategię marketingową danego brandu;
- Nawiązywanie relacji handlowych i rozwijanie współpracy handlowej ze szczególnym uwzględnieniem rynków niemieckojęzycznych;
- Planowanie i realizacja działań handlowych zwiększających sprzedaż;
- Analiza i raportowanie wyników sprzedaży na poziomie klienta;
- Planowanie, organizowanie i egzekucja uzgodnionych aktywności promocyjnych i wizerunkowych;
- Przygotowywanie ofert handlowych;
- Realizacja celów sprzedażowych indywidualnych i działowych;
- Udział w eventach branżowych;
- Raportowanie aktywności poprzez CRM Salesforce.
Chcemy z Tobą pracować, jeśli:
- Masz min. 2-letnie doświadczenie jako Key Account Manager na rynkach DACH;
- Masz prawo jazdy kat. B;
- Jesteś zorientowany/a na realizację celów;
- Cechuje Cię proaktywność, samodzielność i nastawienie na osiąganie postawionych celów;
- Znasz język niemiecki w stopniu min. C1 i potrafisz swobodnie porozumiewać się z zagranicznymi partnerami (angielski jest dodatkowym atutem);
- Masz dobrą energię i nastawienie na budowanie i utrzymanie relacji;
- Lubisz wyznaczać trendy, porządkować, upraszczać, a problemy traktujesz jak wyzwania;
- Lubisz rozwijać siebie i środowisko, w którym pracujesz;
Za Twoje zaangażowanie oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowy system prowizyjny uzależniony od osiąganych wyników;
- Bonusy kwartalne uzależnione od wyników firmy;
- Możliwość wyboru trybu pracy: stacjonarnie w jednym z biur (Kołobrzeg, Warszawa, Szczecin), hybrydowo lub zdalnie;
- Umowę B2B;
- Wszelkie narzędzia, które są niezbędne do realizacji postawionych zadań;
- System benefitów (ubezpieczenie NW Aviva, opieka medyczna Medicover, karta sportowa Medicover Sport, Pethelp - do wyboru);
- Dodatkowy dzień wolny na celebrowanie swoich urodzin :-);
- Rabaty pracownicze na wszystko, co oferuje Coffeedesk;
- W biurze czekają na Ciebie hektolitry najlepszej jakościowo kawy, pełna lodówka oraz dostęp do najnowszych kawowych gadżetów;
- Niezapomniane Coffeedeskowe integracje.