Customer Success Manager
Obsługa klienta

Customer Success Manager

Warszawa
4 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
4 000 - 6 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
4 000 - 6 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UZ
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

account manager

satysfakcja klienta

kontakt z klientem

branża nieruchomości

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

O firmie

ALPHA-NOVA to wiodąca firma w branży nieruchomości, specjalizująca się w innowacyjnych rozwiązaniach marketingowych. Naszą misją jest transformacja branży nieruchomości poprzez automatyzację procesów, implementację zaawansowanych technologii i zwiększanie efektywności pracy profesjonalistów z branży nieruchomości.

Cel stanowiska

Customer Success Manager w ALPHA-NOVA odpowiada za budowanie długoterminowych relacji z klientami, zapewniając im maksymalną wartość z naszych usług oraz wspierając ich w osiąganiu celów biznesowych. CSM jest kluczowym łącznikiem między firmą a klientami, dbającym o wysoką retencję i zwiększanie wartości życiowej klienta (LTV).

Kluczowe obowiązki

  • Zarządzanie portfoliem klientów i zapewnienie ich sukcesu poprzez skuteczne wdrażanie naszych rozwiązań
  • Regularne analizowanie wyników kampanii marketingowych klientów i proponowanie optymalizacji
  • Identyfikowanie możliwości cross-sellu i up-sellu wśród istniejących klientów
  • Bliska współpraca z działem sprzedaży w procesie onboardingu nowych klientów
  • Analiza i optymalizacja procesów obsługi klienta w celu zwiększenia retencji
  • Proaktywne identyfikowanie zagrożeń w relacjach z klientami i wdrażanie strategii naprawczych
  • Zbieranie i implementowanie feedbacku od klientów do rozwoju produktów


Wymagane kwalifikacje

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, zarządzaniu relacjami z klientami lub podobnej roli
  • Znajomość branży nieruchomości i/lub marketingu cyfrowego
  • Doświadczenie w pracy z kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania praktycznych wniosków
  • Doskonałe zdolności komunikacyjne i interpersonalne
  • Orientacja na wyniki i umiejętność priorytetyzacji zadań
  • Zdolność do pracy zarówno samodzielnie, jak i w zespole


Preferowane umiejętności

  • Znajomość narzędzi CRM
  • Doświadczenie w pracy z agentami nieruchomości, biurami nieruchomości lub deweloperami
  • Znajomość narzędzi analitycznych i umiejętność przekładania danych na strategie działania
  • Doświadczenie w prowadzeniu prezentacji i szkoleń

Oferujemy

  • Pracę w rozwijającej się firmie z innowacyjnym podejściem do branży nieruchomości
  • Możliwość realnego wpływu na rozwój produktów i procesów obsługi klienta
  • Rozwój umiejętności w obszarze najnowszych technologii marketingowych
  • Konkurencyjne wynagrodzenie oparte na wynikach
  • Pracę w środowisku promującym wartości: Odpowiedzialność, Wsparcie, Zaangażowanie, Komunikacja i Szybkość


4 000 - 6 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

4 000 - 6 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UZ

Rekomendowane oferty

Pracownik ds. Obsługi Klienta

Nowa
5 000 - 10 000 PLN/mies.
Alcora Sp. z o.o.
Warszawa
Microsoft Office
doradztwo
Nowa

Junior Operations Specialist in Customer Support (Chinese)

Nowa
AirHelp
Kraków
customer support
Chinese (B2/C1)
English language (C1)
Nowa

Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta

Nowa
5 800 - 6 850 PLN/mies.
edrone
Oświęcim
dobra organizacja pracy
priorytetyzacja
samodzielność
Nowa

Senior Customer Success Manager

Nowa
10 000 - 15 000 PLN/mies.
BRAND24 S.A.
Wrocław
CSM
Enterprise
customer success metrics
Nowa

Customer Success (part-time, remote)

Nowa
4 000 - 6 000 PLN/mies.
PQ Software
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
digital marketing
e-mail marketing
B2B marketing
Nowa