Altavia Kamikaze + K2 to agencja 360, powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Łączy 18-letnie doświadczenie Altavia Kamikaze, agencji kreatywnej z technologicznym DNA, z 26-letnią historią K2 Create, pioniera branży digital, oraz ekspertyzą K2 Precise w mediach, performance, SEO, content marketingu i martech. Działa jako One-Stop-Shop, oferując kompleksową komunikację dla największych marek w Polsce, w tym z sektorów bankowości, telekomunikacji, piwowarstwa, beauty i retail.
Szukamy profesjonalisty, który świetnie odnajduje się w dynamicznym świecie multimediów i rozumie, jak maksymalizować zasięg i zaangażowanie odbiorców w kampaniach telewizyjnych oraz na różnych ekranach. Jeśli masz doświadczenie w zakupie i planowaniu TV i wiesz, jak koordynować działania zespołów, to właśnie Ciebie szukamy!
Co na Ciebie czeka?
🔹Tworzenie i wdrażanie strategii multiscreen, które będą napędzać kampanie i wzbudzać zaangażowanie. Będziesz współpracować bezpośrednio z klientami, aby tworzyć plany mediowe, które realizują ich kluczowe cele i wychodzą naprzeciw oczekiwaniom odbiorców.
🔹 Negocjacje i zakup mediów – Twoje doświadczenie w efektywnym planowaniu budżetów oraz optymalizacji kampanii będzie kluczowe dla osiągnięcia sukcesów naszych klientów.
🔹 Optymalizacja kampanii w narzędziach takich jak Arianna, AdvantEdge – masz pełną kontrolę nad realizacją kampanii, dzięki czemu maksymalizujesz ich efektywność i jakość.
🔹 Prezentacje ofertowe i udział w przetargach – będziesz reprezentować nasze rozwiązania, rozwijać produkty TV, a także wspierać new business, przyczyniając się do rozwoju naszych usług.
Kogo szukamy?
➡️ Eksperta z minimum 5-letnim doświadczeniem w planowaniu i zakupie mediów TV, najlepiej zdobytym w agencji mediowej – telewizja jest dla nas kluczowa, więc Twoje doświadczenie w tej dziedzinie będzie bardzo docenione.
➡️ Osoby z umiejętnościami managerskimi, która potrafi skutecznie koordynować działania zespołów i współpracować z klientami.
➡️ Znajomość angielskiego na poziomie B2 – nasi klienci działają na międzynarodowym rynku, więc umiejętność komunikacji jest istotna.
➡️ Kogoś, kto zna się na produktach TV – w tym ich ofertowaniu, prezentowaniu, a także na optymalizacji kampanii telewizyjnych.
Co mamy dla Ciebie?
Sprawdź podobne oferty pracy