Altavia Kamikaze + K2 to agencja 360, powstała z połączenia Altavia Kamikaze oraz K2 Precise i K2 Create. Łączy 18-letnie doświadczenie Altavia Kamikaze, agencji kreatywnej z technologicznym DNA, z 26-letnią historią K2 Create, pioniera branży digital, oraz ekspertyzą K2 Precise w mediach, performance, SEO, content marketingu i martech. Działa jako One-Stop-Shop, oferując kompleksową komunikację dla największych marek w Polsce, w tym z sektorów bankowości, telekomunikacji, piwowarstwa, beauty i retail.
Czym będziesz się zajmować?
- Opracowywanie i wdrażanie strategii multiscreen, które maksymalizują zasięg i zaangażowanie odbiorców.
- Współpraca z klientami nad tworzeniem skutecznych planów mediowych, uwzględniających cele kampanii.
- Negocjowanie warunków i realizacja zakupu TV oraz innych mediów.
- Optymalizowanie kampanii przy użyciu narzędzi takich jak Arianna czy AdvantEdge.
- Uczestnictwo w prezentacjach ofertowych, rozwijanie produktów TV i wspieranie new business.
Idealnie pasujesz, jeśli:
- Masz minimum 5 lat doświadczenia w planowaniu i zakupie TV w agencji.
- Zarządzasz pracą innych i potrafisz koordynować działania zespołów.
- Posługujesz się angielskim na poziomie B2.
- Masz doświadczenie w ofertowaniu produktów telewizyjnych, uczestnictwie w przetargach.
- Masz umiejętności managerskie, prezentacyjne i doskonale współpracujesz z klientami.
Co mamy dla Ciebie?
- Opieka medyczna.
- Karta Multisport.
- Vouchery i zniżki.
- Lekcje języka angielskiego.
- Wsparcie psychologiczne