Oferty
Specjalista ds. Reklamacji Marketplace
Nowa
Marketing

Specjalista ds. Reklamacji Marketplace

6 300 - 9 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

kaufland

reklamacje

Marketplace

Amazon

Mile widziane

język niemiecki

Opis stanowiska

O nas:

Zajmujemy się produkcją i sprzedażą mebli, działając na ponad 10 europejskich platformach sprzedażowych. W 2025 roku uruchamiamy nasz sklep internetowy, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby klientów i rozwijać rozpoznawalność naszej marki.


Naszą misją jest inspirowanie klientów i dostarczanie im mebli oraz akcesoriów, które poprawią komfort i estetykę ich przestrzeni. W ALTDECOR szanujemy indywidualność naszych klientów, pomagając im tworzyć przestrzenie dostosowane do ich gustów.


Dołącz do nas i twórz z nami przyszłość ALTDECOR – przestrzeń dla kreatywnych talentów!


Specjalista ds. Reklamacji Marketplace

Wynagrodzenie 6300 – 9500 brutto UOP

Miejsce pracy: 100% zdalnie


Twoje zadania:

  • Przyjmowanie i obsługa zgłoszeń reklamacyjnych od klientów poprzez różne kanały (e-mail, telefon, platformy marketplace)
  • Analiza zgłoszeń pod kątem zasadności reklamacji i zgodności z warunkami gwarancji
  • Współpraca z działami magazynu, logistyki, serwisu technicznego i producentami w celu organizacji napraw, wymian lub zwrotów
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego oraz monitorowanie terminowości realizacji zgłoszeń
  • Rozwiązywanie problemów związanych z dostawami, w tym uszkodzeń w transporcie
  • Współpraca z partnerami marketplace (np. Kaufland, Amazon) w zakresie obsługi reklamacji i rozwiązywania sporów
  • Analiza zgłoszeń reklamacyjnych i tworzenie raportów na potrzeby wewnętrzne
  • Proponowanie działań zapobiegających powtarzalnym problemom oraz usprawniających procesy
  • Odpowiadanie na opinie i komentarze klientów na platformach sprzedażowych


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, znajomość procedur reklamacji na marketplacach
  • Znajomość języka Niemieckiego będzie dodatkowym aututem
  • Znajomość przepisów dotyczących rękojmi, gwarancji i praw konsumenta
  • Umiejętność obsługi systemów marketplace (np. Kaufland, Amazon)
  • Wysokie zdolności komunikacyjne i umiejętność rozwiązywania konfliktów
  • Analityczne podejście do problemów i dobra organizacja pracy
  • Odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku


Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę 
  • Pracę w pełni zdalną z elastycznymi godzinami (7:00 – 17:00)
  • Możliwości rozwoju zawodowego, jeśli będziesz chciał/chciała to Ty możesz zbudować dział reklamacji i w przyszłości zostać jego szefem!
  • Mentoring pod okiem doświadczonych managerów
  • Możliwość uczestniczenia w dynamicznym rozwoju firmy o kosmicznym tempie
  • Pracę z doświadczonym zespołem, ekspertami w e-commerce i marketplace
  • Przyjazną i rozwojową atmosferę, w której cenimy zdrowe relacje i wsparcie zespołowe
tutlo_banner_hero

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje
6 300 - 9 500 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Rekomendowane oferty

Junior E-commerce Specialist (Amazon, Kaufland)

Nowa
Making prime Sp. z o. o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
kaufland
Microsoft Office Excel
Amazon
Nowa

Specjalista ds. wdrożeń ecommerce

Nowa
Erli.pl
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
e-commerce
obsługa klienta
Nowa

Junior E-commerce Sales Specialist with Romanian

Nowa
Answear.com S.A.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Microsoft Office
język angielski
romanian
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Kontentu

Nowa
Hebe - Jeronimo Martins
Warszawa
Microsoft Office Excel
e-commerce
Nowa

E-commerce/Marketing Specialist - z językiem niemieckim (native)

Nowa
KODANO
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
marketing
Zdolności analityczne
Google Analytics
Nowa