Menedżer ds. Zakupów

Menedżer ds. Zakupów

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Amica Group

Amica Group

Jesteśmy największym polskim producentem sprzętu gospodarstwa domowego. Na całym świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarczamy do klientów na blisko 70 rynkach na świecie około 5 milionów urządzeń rocznie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski C1

Microsoft Office Excel

analiza

praca w zespole

SAP

procesy zakupowe

Opis stanowiska

Obecnie do Amica SA do Działu Zakupów poszukujemy osoby na stanowisko Menedżer ds. Zakupów


📌 Miejsce pracy: Poznań, ul. Bułgarska 17/Wronki, ul. Mickiewicza 52

Menedżer ds. Zakupów może pracować w Poznaniu lub we Wronkach. Ze względu na specyfikę pracy oraz zespół konieczne będą przyjazdy do Wronek 1-2 razy w tygodniu.



Główne zadania:

  • Strategiczne zarządzanie podległą grupą asortymentową – wybranymi komponentami do produkcji sprzętu AGD; 
  • Ścisła współpraca z obecnymi dostawcami oraz poszukiwanie nowych źródeł dostaw w celu optymalizacji kosztów oraz ograniczania ryzyka w łańcuchu dostaw;
  • Strategiczne zarządzanie relacjami z dostawcami; 
  • Prowadzenie negocjacji handlowych oraz negocjacji umów z dostawcami;
  • Monitorowanie cen surowców i komponentów na rynku krajowym i zagranicznym, monitorowanie czynników ekonomicznych;
  • Dokonywanie audytów dostawców; nadzór nad procesem oceny dostawców;
  • Prowadzenie projektów oszczędnościowych


Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy w Dziale Zakupów na stanowisku Menedżera ds. Zakupów lub Kupca w firmie produkcyjnej;
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na biznesową komunikację z zagranicznymi kontrahentami (poziom C1);
  • Kompetencje negocjacyjne i komunikacyjne oraz wysoka dbałość o relacje biznesowe oparte na wzajemnym szacunku i zrozumieniu;
  • Umiejętność analizowania danych, wyciągania wniosków z raportów liczbowych i robienia czytelnych zestawień oraz bardzo dobra znajomość Excela (na poziomie tabeli przestawnych, wykresów, wyszukaj pionowo);
  • Wysoka świadomość biznesowa, odpowiedzialność za zadania, gotowość do podejmowania decyzji w oparciu o dobro biznesu, nastawienie na znalezienie rozwiązania w trudnych sytuacjach, orientacja na wynik;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Wiedza techniczna pozwalająca na zarządzane zakupami przydzielonej grupy komponentów do produkcji sprzętu AGD;
  • Dyspozycyjność do wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych.


Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – projektowym oraz bezpośrednio podległym;
  • Doświadczenie w branży AGD;
  • Znajomość SAP. 


To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony);
  • Ruchome godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 10:00);
  • Częściowe dofinansowanie do pakietu Medicover, karty Multisport, ubezpieczenia grupowego PZU oraz możliwość ubezpieczenia partnera, dzieci i wnuków;
  • Zniżka na ubezpieczenia turystyczne w ramach wyjazdów prywatnych;
  • Możliwość wykupienia pakietu zdrowotnego i ubezpieczenia dla zwierząt w ramach Programu Opieki Weterynaryjnej PetHelp;
  • ZFŚS – pakiet świąteczny i wakacyjny;
  • Bezpłatny parking;
  • Preferencyjne pożyczki w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • Program dla Jubilatów – świętujemy okrągłe rocznice zatrudnienia;
  • Zniżki na firmowe produkty oraz warsztaty kulinarne w naszym poznańskim showroomie;
  • Podwójne vouchery zniżkowe na mecze Lecha Poznań;
  • Anonimowe konsultacje ze specjalistami w ramach bezpłatnego wsparcia psychologicznego;
  • Bezpłatne badania podczas cyklicznych akcji profilaktyki zdrowia;
  • Przedszkole oraz żłobek Amica Kids we Wronkach dla dzieci pracowników;
  • Pobyty w firmowym ośrodku wypoczynkowym nad jeziorem w Mierzynie w atrakcyjnych cenach.



🚗 Nasza lokalizacja - jak wygląda dojazd do biura?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku może pracować we Wronkach lub w Poznaniu (z przyjazdami do Wronek 1-2 razy w tygodniu).

Nasza siedziba w Poznaniu znajduje się na stadionie (ul. Bułgarska 17, Enea Stadion), gdzie oprócz biur znajduje się nasz Showroom, w którym można poznać historię firmy oraz produkty Amiki - zarówno te najnowsze, jak i zabytkowe. To właśnie tutaj odbywają się pokazy i warsztaty kulinarne. Miejsce pracy jest również atrakcyjne dla fanów piłki nożnej - niektóre biura i części wspólne (kuchnie, sale) mają widok na murawę stadionu.

Wejście znajduje się od ul. Ptasiej, gdzie do dyspozycji pracowników znajdują się bezpłatny parking i stojaki na rowery. Osoby wybierające komunikację miejską mogą dostać się na stadion autobusem lub tramwajem. Lokalizacja sprzyja też dojazdom z okolicznych miejscowości - w niektórych przypadkach nie jest konieczny przejazd przez centrum miasta, co pozwala uniknąć korków.

Nasza druga siedziba jest we Wronkach (ul. Mickiewicza 52), gdzie oprócz biur mieści się Fabryka Kuchni, w której produkujemy sprzęt grzejny (kuchenki wolnostojące i do zabudowy oraz płyty indukcyjne). Punktem charakterystycznym fabryki jest zautomatyzowany i widoczny z odległości kilku kilometrów Magazyn Wysokiego Składowania.

Wronki położone są około 50 km od Krzyża Wielkopolskiego i około 60 km od Poznania. Dojazd z okolicznych miejscowości jest ułatwiony dzięki obwodnicy miasta. Przy firmie znajduje się parking dla pracowników. Między Wronkami a Poznaniem są regularne połączenia pociągów - linia z Poznania do Wronek została włączona do Poznańskiej Kolei Metropolitalnej. Czas przejazdu na trasie Poznań-Wronki to około 40 minut, a na trasie Krzyż Wielkopolski-Wronki około 30 minut. Dworzec kolejowy znajduje się 15 minut pieszo od głównego wejścia do firmy, 6 minut od portierni przy ulicy Polnej.


📅 Proces zatrudnienia i wdrożenie - jak wyglądają pierwsze dni w Grupie Amica?

Zatrudnienie odbywa się we Wronkach, niezależnie od docelowego miejsca pracy. Elastycznie podchodzimy do terminu rozpoczęcia pracy – po pozytywnie zakończonej rekrutacji ustalamy zatrudnienie na 1, 10 lub 20 dzień miesiąca (w zależności od dostępności kandydata i gotowości przełożonego).

Proces wdrożenia planowany jest przez opiekuna HR i przełożonego. Nowy pracownik już pierwszego dnia ma rozplanowaną kartę wdrożeniową oraz spotkania w kalendarzu – zarówno z bliskimi współpracownikami z zespołu, jak i z przedstawicielami działów współpracujących.

Raz na kwartał organizujemy spotkanie onboardinowe, podczas którego nowi pracownicy zgłębiają wiedzę o Grupie Amica oraz naszych produktach. Zależy nam, aby każdy pracownik wiedział, jak powstają nasze produkty, dlatego najważniejszym punktem tego dnia jest wycieczka po fabryce i poznanie procesu produkcyjnego – od montażu po logistykę. Zwieńczeniem wycieczki jest pokonanie 235 schodów i wejście na taras na Magazynie Wysokiego Składowania.


🏅 Ceniony pracodawca - jakie fakty za tym przemawiają?

Na świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące pracowników. Amica to jeden z największych pracodawców w regionie oraz jedna z najbardziej cenionych firm wśród pracowników. Świadczą o tym nagrody, jakie otrzymaliśmy w ostatnich latach:

  • Listek ESG Polityki 2024 – za działalność w obszarze ESG (środowiskowym, społecznym oraz ładu korporacyjnego);
  • Firma Roku 2024 – za działalność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
  • Heros Rynku Kapitałowego ESG 2024 przyznany przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;
  • Pracodawca Rzeczpospolitej 2023 – wyróżnienie za wdrożenie rozwiązań ESG w kategorii zaangażowania pracowników w procesy dotyczące zrównoważonego rozwoju, przejrzyste zasady dotyczące komunikacji z pracownikami oraz związane z zarzadzaniem firmą;
  • Najlepsi Pracodawcy 2024 Forbes – wyróżnienie za tworzenie miejsca pracy gwarantującego dostęp do atrakcyjnych benefitów i programów motywacyjnych;
  • Ranking 50 najlepszych polskich pracodawców ,,Wprost" – wyróżnienie;
  • Symbol ESG 2023 za aktywność i innowacyjność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
  • Srebrny Listek CSR Polityki 2023 – za uwzględnianie i wdrażanie kluczowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju;
  • Złota Setka Wielkopolskiego 2023 – nagroda dla przedsiębiorców z regionu, którzy wyróżniają się zaradnością w prowadzeniu biznesu osiągnęli najlepsze wyniki finansowe w roku ubiegłym, a także tych, którzy działają w obszarze dobrych praktyk, ekologii i odpowiedzialności społecznej.
  • Employer Branding Excellence Awards 2023 – wyróżnienie w konkursie za projekt Preinkubacji Studenckiej, realizowany ze współpracy z Fundacją na Rzecz Tworzenia Wartości Wspólnej przez Studentów.

Rekomendowane oferty

Supply Chain Process Analyst with French

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
angielski
francuski
Nowa

Brygadzista / Brygadzistka Logistyki (SPMT)

Nowa
Baltic Towers
Gdańsk
Uprawnienia do obsługi suwnicy
BHP
logistyka
Nowa

Specjalista ds. logistyki

Nowa
ALAB laboratoria
Katowice
Wykształcenie średnie
dyspozycyjność
Nowa

Junior Dispatcher - e-Xperience Associate

Nowa
Allegro
Sosnowiec
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
Nowa

Digital Transformation Project Manager

Nowa
Manpower
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
project management
Supply Chain
Nowa