Obecnie do Amica SA do Działu Planowania Operacyjnego poszukujemy osoby na stanowisko:
Menedżer/Menedżerka ds. Planowania Operacyjnego / Supply Chain Manager
📌 Miejsce pracy: Poznań, ul. Bułgarska 17 (Enea Stadion)
Główne zadania:
-
Zarządzanie zespołem Planowania Dostaw w całej Grupie Amica;
-
Odpowiedzialność za Zarządzanie Zapasami na poziomie globalnym;
-
Odpowiedzialność za Operacyjne Zarządzanie Dostawcami na poziomie globalnym;
-
Współudział w zarządzaniu i rozwoju procesu S&OP w Grupie Amica, na szczeblach lokalnych jak i Globalnym;
-
Bieżąca współpraca ze Spółkami Zależnymi Grupy Amica;
-
Przygotowywanie oraz prezentowanie raportów dla Zarządu oraz innych interesariuszy;
-
Odpowiedzialność za utrzymywanie KPI na wyznaczonym poziomie w ramach procesów Supply Chain;
-
Zarządzanie międzynarodowymi projektami w ramach Supply Chain;
-
Rozwój architektury jak i samych systemów planistycznych Grupy Amica (SAP, IBP SAC itp.).
Nasze oczekiwania:
-
Wykształcenie wyższe;
-
Min 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
-
Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie;
-
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i komunikacyjne;
-
Zdolność wyciągania trafnych wniosków z raportów i analiz;
-
Odwaga w podejmowaniu decyzji biznesowych popieranych trafnymi argumentami opartymi na analizie danych;
-
Znajomość pakietu MS Office, w tym Excel na poziomie zaawansowanym;
-
Gotowość do częstych podróży służbowych.
Mile widziane:
-
Znajomość innych języków obcych;
-
Znajomość programu SAP, IBP.
To oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony);
-
Ruchome godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 10:00);
-
Praca hybrydowa - możliwość pracy zdalnej do 4 dni w miesiącu;
-
Częściowe dofinansowanie do pakietu Medicover, karty sportowej Medicover Sport, ubezpieczenia grupowego PZU oraz możliwość ubezpieczenia partnera, dzieci i wnuków;
-
Zniżka na ubezpieczenia turystyczne w ramach wyjazdów prywatnych;
-
Możliwość wykupienia pakietu zdrowotnego i ubezpieczenia dla zwierząt w ramach Programu Opieki Weterynaryjnej PetHelp;
-
ZFŚS – pakiet świąteczny i wakacyjny;
-
Bezpłatny parking;
-
Preferencyjne pożyczki w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej;
-
Program dla Jubilatów – świętujemy okrągłe rocznice zatrudnienia;
-
Zniżki na firmowe produkty oraz warsztaty kulinarne w naszym poznańskim showroomie;
-
Anonimowe konsultacje ze specjalistami w ramach bezpłatnego wsparcia psychologicznego;
-
Bezpłatne badania podczas cyklicznych akcji profilaktyki zdrowia;
-
Przedszkole oraz żłobek Amica Kids we Wronkach dla dzieci pracowników;
-
Pobyty w firmowym ośrodku wypoczynkowym nad jeziorem w Mierzynie w atrakcyjnych cenach.
🚗 Nasza lokalizacja - jak wygląda dojazd do biura?
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w Poznaniu na stadionie (ul. Bułgarska 17, Enea Stadion), gdzie oprócz biur znajduje się nasz Showroom, w którym można poznać historię firmy oraz produkty Amiki - zarówno te najnowsze, jak i zabytkowe. To właśnie tutaj odbywają się pokazy i warsztaty kulinarne. Miejsce pracy jest również atrakcyjne dla fanów piłki nożnej - niektóre biura i części wspólne (kuchnie, sale) mają widok na murawę stadionu.
Wejście znajduje się od ul. Ptasiej, gdzie do dyspozycji pracowników znajdują się bezpłatny parking i stojaki na rowery. Osoby wybierające komunikację miejską mogą dostać się na stadion autobusem lub tramwajem. Lokalizacja sprzyja też dojazdom z okolicznych miejscowości - w niektórych przypadkach nie jest konieczny przejazd przez centrum miasta, co pozwala uniknąć korków.
📅 Proces zatrudnienia i wdrożenie - jak wyglądają pierwsze dni w Grupie Amica?
Zatrudnienie odbywa się we Wronkach, niezależnie od docelowego miejsca pracy. Elastycznie podchodzimy do terminu rozpoczęcia pracy – po pozytywnie zakończonej rekrutacji ustalamy zatrudnienie na 1, 10 lub 20 dzień miesiąca (w zależności od dostępności kandydata i gotowości przełożonego).
Proces wdrożenia planowany jest przez opiekuna HR i przełożonego. Nowy pracownik już pierwszego dnia ma rozplanowaną kartę wdrożeniową oraz spotkania w kalendarzu – zarówno z bliskimi współpracownikami z zespołu, jak i z przedstawicielami działów współpracujących.
Raz na kwartał organizujemy spotkanie onboardinowe, podczas którego nowi pracownicy zgłębiają wiedzę o Grupie Amica oraz naszych produktach. Zależy nam, aby każdy pracownik wiedział, jak powstają nasze produkty, dlatego najważniejszym punktem tego dnia jest wycieczka po fabryce i poznanie procesu produkcyjnego – od montażu po logistykę. Zwieńczeniem wycieczki jest pokonanie 235 schodów i wejście na taras na Magazynie Wysokiego Składowania.
🏅 Ceniony pracodawca - jakie fakty za tym przemawiają?
Na świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące pracowników. Amica to jeden z największych pracodawców w regionie oraz jedna z najbardziej cenionych firm wśród pracowników. Świadczą o tym nagrody, jakie otrzymaliśmy w ostatnich latach:
-
Listek ESG Polityki 2024 – za działalność w obszarze ESG (środowiskowym, społecznym oraz ładu korporacyjnego);
-
Firma Roku 2024 – za działalność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
-
Heros Rynku Kapitałowego ESG 2024 przyznany przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;
-
Pracodawca Rzeczpospolitej 2023 – wyróżnienie za wdrożenie rozwiązań ESG w kategorii zaangażowania pracowników w procesy dotyczące zrównoważonego rozwoju, przejrzyste zasady dotyczące komunikacji z pracownikami oraz związane z zarzadzaniem firmą;
-
Najlepsi Pracodawcy 2024 Forbes – wyróżnienie za tworzenie miejsca pracy gwarantującego dostęp do atrakcyjnych benefitów i programów motywacyjnych;
-
Ranking 50 najlepszych polskich pracodawców ,,Wprost" – wyróżnienie;
-
Symbol ESG 2023 za aktywność i innowacyjność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
-
Srebrny Listek CSR Polityki 2023 – za uwzględnianie i wdrażanie kluczowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju;
-
Złota Setka Wielkopolskiego 2023 – nagroda dla przedsiębiorców z regionu, którzy wyróżniają się zaradnością w prowadzeniu biznesu osiągnęli najlepsze wyniki finansowe w roku ubiegłym, a także tych, którzy działają w obszarze dobrych praktyk, ekologii i odpowiedzialności społecznej.
-
Employer Branding Excellence Awards 2023 – wyróżnienie w konkursie za projekt Preinkubacji Studenckiej, realizowany ze współpracy z Fundacją na Rzecz Tworzenia Wartości Wspólnej przez Studentów.