Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży - Trade Marketing
Nowa

Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży - Trade Marketing

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Amica Group

Amica Group

Jesteśmy największym polskim producentem sprzętu gospodarstwa domowego. Na całym świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące osób, dzięki którym dostarczamy do klientów na blisko 70 rynkach na świecie około 5 milionów urządzeń rocznie.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B1

Microsoft Office Excel

analiza

praca w zespole

angielski

marketing

sprzedaż

komunikacja

Opis stanowiska

Obecnie do Amica Handel i Marketing do Pionu Sprzedaży Europa Centralna - Dział Sprzedaży Polska - poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży - Trade Marketing


📌 Miejsce pracy: Poznań, ul. Bułgarska 17 (Enea Stadion)



Główne zadania:

  • Koordynacja akcji trade-marketingowych – realizacja aktywności trade marketingowych dostosowanych do potrzeb firmy i rynku;
  • Wsparcie zespołów sprzedażowych w różnych kanałach (hurt, detal, internet) - przygotowanie materiałów np. w postaci katalogów, broszur, grafik, jak również zarządzanie ich dystrybucją;
  • Współpraca z agencjami reklamowymi i dostawcami – ścisła współpraca z partnerami zewnętrznymi,
  • Koordynacja obszaru ekspozycji - odświeżanie istniejących ekspozycji produktowych, przygotowanie nowych projektów w celu zwiększenia atrakcyjności prezentowanych sprzętów marki;
  • Terminowe rozliczanie należności z tytułu współpracy z kontrahentami i zobowiązań wobec Klientów.


Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze trade marketingu, marketingu, sprzedaży lub wsparcia sprzedaży;
  • Wykształcenie wyższe;
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
  • Umiejętności analityczne pozwalające na skuteczną interpretację danych, wyciąganie wniosków i zrozumienie potrzeb rynku;
  • Umiejętności rozwiązywania problemów;
  • Koncentracja na realizacji celów i zadań w terminie,
  • Znajomość pakietu MS Office.


Mile widziane:

  • Znajomość systemu SAP moduł PAM.


To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pierwsza umowa na 6 miesięcy, kolejna umowa na czas nieokreślony);
  • Ruchome godziny pracy (możliwość rozpoczęcia pracy między 6:00 a 10:00);
  • Częściowe dofinansowanie do pakietu Medicover, karty Multisport, ubezpieczenia grupowego PZU oraz możliwość ubezpieczenia partnera, dzieci i wnuków;
  • Zniżka na ubezpieczenia turystyczne w ramach wyjazdów prywatnych;
  • Możliwość wykupienia pakietu zdrowotnego i ubezpieczenia dla zwierząt w ramach Programu Opieki Weterynaryjnej PetHelp;
  • ZFŚS – pakiet świąteczny i wakacyjny;
  • Bezpłatny parking;
  • Preferencyjne pożyczki w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej;
  • Program dla Jubilatów – świętujemy okrągłe rocznice zatrudnienia;
  • Zniżki na firmowe produkty oraz warsztaty kulinarne w naszym poznańskim showroomie;
  • Podwójne vouchery zniżkowe na mecze Lecha Poznań;
  • Anonimowe konsultacje ze specjalistami w ramach bezpłatnego wsparcia psychologicznego;
  • Bezpłatne badania podczas cyklicznych akcji profilaktyki zdrowia;
  • Przedszkole oraz żłobek Amica Kids we Wronkach dla dzieci pracowników;
  • Pobyty w firmowym ośrodku wypoczynkowym nad jeziorem w Mierzynie w atrakcyjnych cenach.



🚗 Nasza lokalizacja - jak wygląda dojazd do biura?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pracować w Poznaniu na stadionie (ul. Bułgarska 17, Enea Stadion), gdzie oprócz biur znajduje się nasz Showroom, w którym można poznać historię firmy oraz produkty Amiki - zarówno te najnowsze, jak i zabytkowe. To właśnie tutaj odbywają się pokazy i warsztaty kulinarne. Miejsce pracy jest również atrakcyjne dla fanów piłki nożnej - niektóre biura i części wspólne (kuchnie, sale) mają widok na murawę stadionu.

Wejście znajduje się od ul. Ptasiej, gdzie do dyspozycji pracowników znajdują się bezpłatny parking i stojaki na rowery. Osoby wybierające komunikację miejską mogą dostać się na stadion autobusem lub tramwajem. Lokalizacja sprzyja też dojazdom z okolicznych miejscowości - w niektórych przypadkach nie jest konieczny przejazd przez centrum miasta, co pozwala uniknąć korków.


📅 Proces zatrudnienia i wdrożenie - jak wyglądają pierwsze dni w Grupie Amica?

Zatrudnienie odbywa się we Wronkach, niezależnie od docelowego miejsca pracy. Elastycznie podchodzimy do terminu rozpoczęcia pracy – po pozytywnie zakończonej rekrutacji ustalamy zatrudnienie na 1, 10 lub 20 dzień miesiąca (w zależności od dostępności kandydata i gotowości przełożonego).

Proces wdrożenia planowany jest przez opiekuna HR i przełożonego. Nowy pracownik już pierwszego dnia ma rozplanowaną kartę wdrożeniową oraz spotkania w kalendarzu – zarówno z bliskimi współpracownikami z zespołu, jak i z przedstawicielami działów współpracujących.

Raz na kwartał organizujemy spotkanie onboardinowe, podczas którego nowi pracownicy zgłębiają wiedzę o Grupie Amica oraz naszych produktach. Zależy nam, aby każdy pracownik wiedział, jak powstają nasze produkty, dlatego najważniejszym punktem tego dnia jest wycieczka po fabryce i poznanie procesu produkcyjnego – od montażu po logistykę. Zwieńczeniem wycieczki jest pokonanie 235 schodów i wejście na taras na Magazynie Wysokiego Składowania.


🏅 Ceniony pracodawca - jakie fakty za tym przemawiają?

Na świecie zatrudniamy ponad 3 tysiące pracowników. Amica to jeden z największych pracodawców w regionie oraz jedna z najbardziej cenionych firm wśród pracowników. Świadczą o tym nagrody, jakie otrzymaliśmy w ostatnich latach:

  • Listek ESG Polityki 2024 – za działalność w obszarze ESG (środowiskowym, społecznym oraz ładu korporacyjnego);
  • Firma Roku 2024 – za działalność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
  • Heros Rynku Kapitałowego ESG 2024 przyznany przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych;
  • Pracodawca Rzeczpospolitej 2023 – wyróżnienie za wdrożenie rozwiązań ESG w kategorii zaangażowania pracowników w procesy dotyczące zrównoważonego rozwoju, przejrzyste zasady dotyczące komunikacji z pracownikami oraz związane z zarzadzaniem firmą;
  • Najlepsi Pracodawcy 2024 Forbes – wyróżnienie za tworzenie miejsca pracy gwarantującego dostęp do atrakcyjnych benefitów i programów motywacyjnych;
  • Ranking 50 najlepszych polskich pracodawców ,,Wprost" – wyróżnienie;
  • Symbol ESG 2023 za aktywność i innowacyjność w obszarze zrównoważonego rozwoju;
  • Srebrny Listek CSR Polityki 2023 – za uwzględnianie i wdrażanie kluczowych rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju;
  • Złota Setka Wielkopolskiego 2023 – nagroda dla przedsiębiorców z regionu, którzy wyróżniają się zaradnością w prowadzeniu biznesu osiągnęli najlepsze wyniki finansowe w roku ubiegłym, a także tych, którzy działają w obszarze dobrych praktyk, ekologii i odpowiedzialności społecznej.
  • Employer Branding Excellence Awards 2023 – wyróżnienie w konkursie za projekt Preinkubacji Studenckiej, realizowany ze współpracy z Fundacją na Rzecz Tworzenia Wartości Wspólnej przez Studentów.

Rekomendowane oferty

Eksport Manager

Nowa
8 000 - 20 000 PLN/mies.
COMTEL GROUP sp. z o.o. sp.k.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
negocjacje
account manager
ekonomia
Nowa

Key Account Manager

Nowa
8 500 - 10 000 PLN/mies.
GRH Group
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
zarządzanie sprzedażą
sprzedaż B2B
Nowa

Handlowiec/Account Manager

Nowa
Cooling Sp. z o.o.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
negocjacje
Microsoft Office
komponenty komputerowe
Nowa

(Junior) Key Account Manager

Nowa
Maspex
Wadowice
prawo jazdy kat. B
sprzedaż
branża FMCG
Nowa

Przedstawiciel Handlowy B2B

Nowa
ARKA-DRUK
Łapy
Microsoft Office
sprzedaż B2B
Nowa