AmRest
Zatrudniamy ponad 45 000 osób w 21 krajach na całym świecie. Jesteśmy globalną firmą, która kieruje się wspólnym celem i mocnym przekonaniem, że doskonałość naszych usług jest sposobem na zdobycie ludzkich serc. Działając od 1993 roku, jesteśmy obecnie jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie i ważnym graczem w sektorze gastronomicznym w Chinach. Od sushi po hamburgery, od tradycyjnych restauracji po marki wirtualne, naszym celem jest oferowanie naszym klientom na całym świecie wyjątkowej obsługi i nieodpartego smaku naszych produktów w przystępnych cenach.
Zakres obowiązków
Wsparcie procesu otwarcia oraz renowacji restauracji i kawiarni,
Koordynowanie procesu zakupowego – poszukiwanie dostawców i prowadzenie negocjacji,
Współpraca z zespołem Construction & Design w zakresie wyposażenia wnętrz i elementów konstrukcyjnych, aby zapewnić terminową i zgodną z budżetem oraz standardami realizację projektów,
Współpraca z Procurement Team przy analizie rynku i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań,
Monitorowanie wydatków oraz wdrażanie rozwiązań optymalizujących koszty,
Zarządzanie lokalnym systemem zakupowym i katalogami.
Wymagania
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
Doświadczenie w obszarze zakupów i/lub koordynacji projektów,
Preferowane wykształcenie wyższe techniczne,
Analityczne myślenie i dobra organizacja pracy,
Umiejętność efektywnej pracy zespołowej przy jednoczesnym podejmowaniu samodzielnych inicjatyw,
Doświadczenie w pracy z rysunkiem technicznym – mile widziane.
Benefity
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w globalnej organizacji,
Roczna premia – do 10% rocznych zarobków brutto,
Praca w międzynarodowym środowisku sprzyjającym rozwojowi i innowacjom,
Możliwości rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji poprzez różnorodne szkolenia i projekty,
Spersonalizowany pakiet benefitów: zniżki w restauracjach, prywatna opieka medyczna, karta MultiSport i wiele innych. Twoje zdrowie i dobre samopoczucie są dla nas priorytetem!
Rekomendowane oferty