Oferty
Construction Project Manager
Nowa

Construction Project Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
AmRest

AmRest

Zatrudniamy ponad 45 000 osób w 21 krajach na całym świecie. Jesteśmy globalną firmą, która kieruje się wspólnym celem i mocnym przekonaniem, że doskonałość naszych usług jest sposobem na zdobycie ludzkich serc. Działając od 1993 roku, jesteśmy obecnie jednym z największych operatorów restauracyjnych w Europie i ważnym graczem w sektorze gastronomicznym w Chinach. Od sushi po hamburgery, od tradycyjnych restauracji po marki wirtualne, naszym celem jest oferowanie naszym klientom na całym świecie wyjątkowej obsługi i nieodpartego smaku naszych produktów w przystępnych cenach.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

zarządzanie projektami

język angielski

wyształcenie wyższe o kierunku budowlanym,

Mile widziane

uprawnienia budowlane

prowadzenie komercyjnych projektów

Opis stanowiska

Cel stanowiska:


Jako Kierownik Projektu będziesz zarządzać procesami budowy i renowacji naszych lokali. Będziesz współpracować z działami wewnątrz firmy oraz wykonawcami i dostawcami aby zapewnić realizację inwestycji mieszącej się w założonym terminie oraz budżecie.

Region operacyjny, województwo: łodzkie, kujawsko pomorskie.


Twoje wyzwania:


  • Realizacja procesu inwestycyjnego zgodnie z dokumentacją projektową i standardami firmy,
  • Współpraca z działem Real Estate na etapie wyboru lokalizacji, wsparcie merytoryczne i ocena techniczna lokalu, negocjacje załącznika technicznego,
  • Współtworzenie budżetu inwestycji,
  • Współpraca z architektami w celu przygotowania dokumentacji projektowej,
  • Przygotowywanie przetargów i wybór generalnego wykonawcy oraz firm zewnętrznych,
  • Przygotowywanie: harmonogramu prac, niezbędnej dokumentacji oraz reprezentowanie firmy przed urzędami i instytucjami w celu uzyskania potrzebnych zgód i zezwoleń,
  • Nadzór nad budżetem i harmonogramem prac oraz egzekwowanie jego realizacji od wykonawców i firm zewnętrznych zgodnie ze standardami oraz dokumentacją,
  • Utrzymywanie przyjaznych relacji z partnerami biznesowymi zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz organizacji,
  • Przygotowywanie raportów finansowych oraz koordynacja dostaw inwestorskich.


Twoje doświadczenie i umiejętności:


  • Wykształcenie wyższe o kierunku technicznym (inżynier budownictwa, inżynier architekt),
  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
  • Prawo jazdy kategorii B,
  • Uprawnienia budowlane - mile widziane,
  • Doświadczenie w realizacji projektów komercyjnych – mile widziane,
  • Zorganizowanie, samodyscyplina i sumienność,
  • Zadaniowe podejście do realizacji celów,
  • Znajomość języka angielskeigo na poziomie średnio-zaawansowanym.


Oferujemy:


  • Umowę o pracę,
  • Samochód służbowy,
  • Rozwój zawodowy w globalnej organizacji, która znalazła się na liście World's Best Employers 2022 (The Forbes & Statista),
  • Premie roczną - do 20% rocznych zarobków brutto,
  • Zgrany zespół o zróżnicowanym doświadczeniu, w którym wspieramy się każdego dnia, dzielimy się wiedzą i wspólnie się rozwijamy,
  • Pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, 25% zniżki do naszych restauracji i kawiarni i inne).

Szukasz dopasowanej pracy?

Daj się odnaleźć pracodawcy już dziś!

Rekomendowane oferty

OT Manager

Nowa
Danone
Wieprz
Windows
Microsoft Office
VMware
Nowa

Kontroler jakości konstrukcji spawanych

Nowa
Multiserwis
Krapkowice
Microsoft Office
język angielski
AutoCAD
Nowa

Kierownik PDC (Product Development Center)

Nowa
DCG
Bydgoszcz
zarządzanie projektami
zarządzanie zespołem
Inżynieria Produkcji
Nowa

Junior Project Manager - Project Leader | Poznań | Dział Define

Nowa
Colliers
Poznań
branża budowlana
elektrotechnika
Inżynieria Środowiska
Nowa

Konstruktor lotniczy

Nowa
9 000 - 15 000 PLN/mies.
4IT Solutions
Warszawa
UAV
Solidworks CAD 3D
SolidWorks Simulation
Nowa