Digital Performance Specialista/ Specialistka

Marketing

Digital Performance Specialista/ Specialistka

Marketing

Na Zjeździe 11, Kraków

Ancy

Pełny etat
Dowolna
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Google Ads
Meta Ads
TokTok Ads
GA4
GSC
GTM
Programmatic

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

tv
radio
OHH
SQL
BigQuery

Opis stanowiska

Cześć!


Szukamy Digital Performance Specialistki / Specialisty do zespołu specjalizującego się w prowadzeniu zaawansowanych kampanii digitalowych i performance’owych dla klientów z różnych branż. Celem tego stanowiska jest samodzielne prowadzenie kampanii digital performance dla klientów agencji tak, aby dowozić mierzalne wyniki sprzedażowe i leadowe, wykorzystując pełen ekosystem narzędzi i kanałów digital.


Kto szuka — słówko o ancy

Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Od 27 lat wspieramy marki w rozwoju – zarówno globalne, jak i lokalne. Mamy stałych klientów, rozbudowane kompetencje mediowe oraz poukładane procesy pozyskiwania nowych partnerów.Pracujemy w strukturze business unitów – wyspecjalizowanych, autonomicznych zespołów, które chętnie dzielą się wiedzą dzięki internalom i Ancykademii.Testujemy nowe rozwiązania, projektujemy własne produkty, działamy zwinnie i proaktywnie.Jeśli masz pomysły na optymalizacje, nowe usługi albo narzędzia — u nas możesz je wdrażać.W ancy ludziom po prostu się chce.


Kogo szukamy? Kandydat_ka idealny_a posiada:

  • Biegłą obsługę ekosystemów reklamowych (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Microsoft Ads) ; 

  • Bardzo dobrą znajomość i obsługę narzędzi analitycznych (GA4, GSC); 

  • Praktyczną umiejętność konfiguracji tagów, eventów i konwersji w GTM; 

  • Zdolność tworzenie dashboardów, umiejętność wykorzystania narzędzi do wizualizacji danych, takich jak Looker Studio; 

  • Praktyczną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu działań poza Google i Meta, w kanałach takich jak: programmatic (Adform, GMP), marketplace’y, afiliacja; 

  • Doświadczenie lub gotowość do wdrażania automatyzacji za pomocą narzędzi (np. Make, Zapier); 

  • Znajomość różnych modeli atrybucji i umiejętność ich interpretacji; 

  • Wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone działania i wyniki; 

  • Proaktywność, chęć rozwoju i testowania nowych rozwiązań - podejście growth-hackingowe do optymalizacji kosztów i wyników; 

  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji z klientami i partnerami zewnętrznymi; 

  • Zorientowanie na sukces i koncentracja na realnych wynikach biznesowych. 

 

***Mile widziane: doświadczenie w obszarze marketing automation oraz SQL / BigQuery / praca z większymi zbiorami danych. 

 

Warunki formalne:  

  • Minimum 3 lata doświadczenia w performance marketingu lub na tożsamym stanowisku; 

  • Doświadczenie w pracy zarówno dla klientów w e-commerce (DTC) jak i B2B/B2C (lead generation); 

  • Znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B2) w mowie i piśmie, niezbędna do komunikacji z klientami międzynarodowymi i śledzenia trendów; 

  • Możliwość pracy w biurze agencji min. 1 raz w miesiącu. 


Zakres obowiązków na tym stanowisku:

✨ Planowanie, wdrażanie i optymalizowanie kampanii w kluczowych kanałach performance: Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Microsoft Ads; 

✨ Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI), takich jak: CPS, CPL, ROAS, POAS czy CAC; 

✨ Planowanie i kontrola budżetów mediowych oraz ról poszczególnych kanałów w lejku sprzedażowym; 

✨ Zarządzanie i optymalizacja feedów produktowych (GMC, feed rules); 

✨ Projektowanie i wdrażanie testów A/B dla kampanii, kreacji i landing page’y, formułowanie hipotez testowych; 

✨ Wdrażanie automatyzacji za pomocą narzędzi (np. Make, Zapier); 

✨ Monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych; 

✨ Współpraca z klientem przy łączeniu danych marketingowych z wynikami sprzedaży i optymalizacji lejka; 

✨ Ścisła współpraca z innymi działami agencji (media, kreacja, strategia); 

✨ Bezpośrednia obsługa klienta, prezentowanie wyników i rekomendacji; 

✨ Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z sieciami afiliacyjnymi, wydawcami oraz partnerami biznesowymi; 

✨ Monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie nowych rozwiązań i technologii 


Co zapewniamy:

✅ Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.

✅ Pracę w świetnym, zgranym zespole z podejściem „can do”.

✅ Bardzo dobrze zorganizowany tryb pracy zdalnej z możliwością spotkań w biurze w Krakowie.

✅ Skrócony - do 38-godzin tygodniowo - wymiar pracy.

✅ Atrakcyjny i transparentny system premiowy.

✅ Pakiet benefitów: opieka medyczna / karta Multisport.

✅ Dostęp do platformy wellbeingowej HearMe.

✅ Możliwość udziału w szkoleniach i certyfikacjach branżowych.

✅ Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery i realny wpływ na rozwój zespołu.

✅ Dużą autonomię i przestrzeń na własne pomysły.


Jak przebiega rekrutacja? 🔍

👉 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze potrzeby, skontaktujemy się i prześlemy zadanie rekrutacyjne.

👉 Każda osoba, która prześle zadanie na czas, otrzyma od nas merytoryczny feedback.

👉 Autorzy najlepszych rozwiązań przejdą do etapu rozmów indywidualnych i zaprezentują swoje podejście.

Niezależnie od decyzji — każda aplikująca osoba otrzyma informację o wyniku rekrutacji.


Aplikuj przez formularz 📮

Zapraszamy – chętnie Cię poznamy



Wymagane umiejętności

Google Ads
Meta Ads
TokTok Ads
GA4
GSC
GTM
Programmatic

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

tv
radio
OHH
SQL
BigQuery

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 30.11.2025

O firmie

Ancy

Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Za nami prawie 3 dekady pozytywnego feedbacku od Klientów. Kompetencje marketingowe all inclusive pozwoliły nam obsłużyć już ponad 400 marek, a do ...

Zobacz profil firmy

Digital Performance Specialista/ Specialistka

Podsumowanie oferty

Digital Performance Specialista/ Specialistka

Na Zjeździe 11, Kraków

Ancy

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Ancymony Schulz Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Na Zjeździe 11 (dalej jako "administrator")... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.