Digital Performance Specialista/ Specialistka
Na Zjeździe 11, Kraków
Ancy
Cześć!
Szukamy Digital Performance Specialistki / Specialisty do zespołu specjalizującego się w prowadzeniu zaawansowanych kampanii digitalowych i performance’owych dla klientów z różnych branż. Celem tego stanowiska jest samodzielne prowadzenie kampanii digital performance dla klientów agencji tak, aby dowozić mierzalne wyniki sprzedażowe i leadowe, wykorzystując pełen ekosystem narzędzi i kanałów digital.
Kto szuka — słówko o ancy
Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Od 27 lat wspieramy marki w rozwoju – zarówno globalne, jak i lokalne. Mamy stałych klientów, rozbudowane kompetencje mediowe oraz poukładane procesy pozyskiwania nowych partnerów.Pracujemy w strukturze business unitów – wyspecjalizowanych, autonomicznych zespołów, które chętnie dzielą się wiedzą dzięki internalom i Ancykademii.Testujemy nowe rozwiązania, projektujemy własne produkty, działamy zwinnie i proaktywnie.Jeśli masz pomysły na optymalizacje, nowe usługi albo narzędzia — u nas możesz je wdrażać.W ancy ludziom po prostu się chce.
Kogo szukamy? Kandydat_ka idealny_a posiada:
Biegłą obsługę ekosystemów reklamowych (Google Ads, Meta Ads, TikTok Ads, Microsoft Ads) ;
Bardzo dobrą znajomość i obsługę narzędzi analitycznych (GA4, GSC);
Praktyczną umiejętność konfiguracji tagów, eventów i konwersji w GTM;
Zdolność tworzenie dashboardów, umiejętność wykorzystania narzędzi do wizualizacji danych, takich jak Looker Studio;
Praktyczną wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu działań poza Google i Meta, w kanałach takich jak: programmatic (Adform, GMP), marketplace’y, afiliacja;
Doświadczenie lub gotowość do wdrażania automatyzacji za pomocą narzędzi (np. Make, Zapier);
Znajomość różnych modeli atrybucji i umiejętność ich interpretacji;
Wysoki poziom samodzielności i odpowiedzialności za powierzone działania i wyniki;
Proaktywność, chęć rozwoju i testowania nowych rozwiązań - podejście growth-hackingowe do optymalizacji kosztów i wyników;
Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz budowania relacji z klientami i partnerami zewnętrznymi;
Zorientowanie na sukces i koncentracja na realnych wynikach biznesowych.
***Mile widziane: doświadczenie w obszarze marketing automation oraz SQL / BigQuery / praca z większymi zbiorami danych.
Warunki formalne:
Minimum 3 lata doświadczenia w performance marketingu lub na tożsamym stanowisku;
Doświadczenie w pracy zarówno dla klientów w e-commerce (DTC) jak i B2B/B2C (lead generation);
Znajomość języka angielskiego (na poziomie min. B2) w mowie i piśmie, niezbędna do komunikacji z klientami międzynarodowymi i śledzenia trendów;
Możliwość pracy w biurze agencji min. 1 raz w miesiącu.
Zakres obowiązków na tym stanowisku:
✨ Planowanie, wdrażanie i optymalizowanie kampanii w kluczowych kanałach performance: Google Ads, Meta Ads, LinkedIn Ads, TikTok Ads, Microsoft Ads;
✨ Odpowiedzialność za realizację kluczowych wskaźników efektywności (KPI), takich jak: CPS, CPL, ROAS, POAS czy CAC;
✨ Planowanie i kontrola budżetów mediowych oraz ról poszczególnych kanałów w lejku sprzedażowym;
✨ Zarządzanie i optymalizacja feedów produktowych (GMC, feed rules);
✨ Projektowanie i wdrażanie testów A/B dla kampanii, kreacji i landing page’y, formułowanie hipotez testowych;
✨ Wdrażanie automatyzacji za pomocą narzędzi (np. Make, Zapier);
✨ Monitorowanie, analiza i raportowanie efektywności kampanii z wykorzystaniem narzędzi analitycznych;
✨ Współpraca z klientem przy łączeniu danych marketingowych z wynikami sprzedaży i optymalizacji lejka;
✨ Ścisła współpraca z innymi działami agencji (media, kreacja, strategia);
✨ Bezpośrednia obsługa klienta, prezentowanie wyników i rekomendacji;
✨ Budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z sieciami afiliacyjnymi, wydawcami oraz partnerami biznesowymi;
✨ Monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie nowych rozwiązań i technologii
Co zapewniamy:
✅ Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
✅ Pracę w świetnym, zgranym zespole z podejściem „can do”.
✅ Bardzo dobrze zorganizowany tryb pracy zdalnej z możliwością spotkań w biurze w Krakowie.
✅ Skrócony - do 38-godzin tygodniowo - wymiar pracy.
✅ Atrakcyjny i transparentny system premiowy.
✅ Pakiet benefitów: opieka medyczna / karta Multisport.
✅ Dostęp do platformy wellbeingowej HearMe.
✅ Możliwość udziału w szkoleniach i certyfikacjach branżowych.
✅ Jasno zdefiniowaną ścieżkę kariery i realny wpływ na rozwój zespołu.
✅ Dużą autonomię i przestrzeń na własne pomysły.
Jak przebiega rekrutacja? 🔍
👉 Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze potrzeby, skontaktujemy się i prześlemy zadanie rekrutacyjne.
👉 Każda osoba, która prześle zadanie na czas, otrzyma od nas merytoryczny feedback.
👉 Autorzy najlepszych rozwiązań przejdą do etapu rozmów indywidualnych i zaprezentują swoje podejście.
Niezależnie od decyzji — każda aplikująca osoba otrzyma informację o wyniku rekrutacji.
Aplikuj przez formularz 📮
Zapraszamy – chętnie Cię poznamy

Jesteśmy jedną z największych niezależnych agencji reklamowych w Polsce. Za nami prawie 3 dekady pozytywnego feedbacku od Klientów. Kompetencje marketingowe all inclusive pozwoliły nam obsłużyć już ponad 400 marek, a do ...
Digital Performance Specialista/ Specialistka
Digital Performance Specialista/ Specialistka
Na Zjeździe 11, Kraków
Ancy