Oferty
Data Analyst w Dziale Marketingu
Nowa
Marketing

Data Analyst w Dziale Marketingu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

SQL

Google Tag Manager

Google Analytics

Mile widziane

Microsoft Power BI

Looker Studio

Opis stanowiska

ANSWEAR.com to nowoczesny multibrandowy sklep odzieżowy oferujący on-line ubrania i akcesoria ponad 600 światowych marek. Zespół ekspertów w obszarze mody i e-commerce każdego dnia przyczynia się do wielu sukcesów w Polsce oraz na rynkach zagranicznych, na których działa sklep. Jeśli lubisz wyzwania i nie obawiasz się wypłynąć z nami na szerokie wody, dołącz do zespołu!



Na czym będzie polegała Twoja praca?

  • Będziesz kontrolować i rozwijać narzędzia analityczne oraz raportujące (m.in. Google Analytics 4, Firebase, BigQuery) pod kątem jakości pomiaru oraz prezentowania danych dostarczających wiedzy o zachowaniach klientów
  • Będziesz odpowiadać za tworzenie i automatyzację raportowania oraz ocenę efektywności kanałów marketingowych pod kątem realizacji KPI
  • Będziesz ściśle współpracować z Działem Marketingu dostarczając analiz wspierających procesy pozyskiwania i konwersji użytkowników
  • Będziesz analizować źródła ruchu i zachowania użytkowników w sklepie w celu zwiększania współczynnika konwersji i LTV
  • Zajmiesz się analizą dużych zbiorów danych w poszukiwaniu prawidłowości i zależności, które wpływają na obszary działania zespołów produktu, finansów, UX i contentu
  • Będziesz częścią młodego, ciekawego zespołu analityków



Szukamy osoby, która:

  • Zna Google Analytics 4 – warunek konieczny
  • Posiada minimum 2 lata doświadczenia w obszarze analiz e-commerce / digital analytics
  • Doświadczenie z usługami Google Cloud
  • Posiada umiejętność identyfikacji problemów analitycznych, znajdowania skutecznych rozwiązań i rekomendacji biznesowych w oparciu o dane
  • Ma umysł zorientowany na analizę danych i mocne umiejętności w obszarze Excel, Looker Studio/Power BI
  • Posiada doświadczenie w analizowaniu dużych zbiorów danych – dobra znajomość SQL (mile widziana znajomość R/Python)
  • Posiada doświadczenie w wizualizacji danych
  • Cechuje ją zaangażowanie, ciekawość w dziedzinie analizy danych, nastawienie na rozwój i podnoszenie swoich kompetencji zawodowych


Oferujemy:

  • Umowa o pracę albo kontrakt b2b - wybór należy do Ciebie
  • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy hybrydowej bądź w 100% zdalnej
  • Okazję, aby rozwijać się w jednym z największych projektów e-commerce w Polsce
  • Udział w projekcie o międzynarodowym zasięgu
  • Dobrą atmosferę i przyjacielskie relacje, które są dla nas bardzo ważne
  • Dodatkowe wynagrodzenie poprzez system premiowy 
  • Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
  • Prywatną opiekę medyczną w LuxMed
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Karta Multisport
  • Dostęp do platformy do nauki języków obcych

Sprawdź podobne oferty pracy

PPC Specialist

Nowa
5 500 - 8 000 pln
Marafiki s.c.
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Looker Studio
Facebook Ads
Google Analytics 4
Nowa

Specjalista ds. Google Ads (SEM)

Nowa
7 000 - 10 000 pln
Netmove Sp z o.o.
Łódź
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Nowa

SEM & Paid Social Specialist

Nowa
8 000 - 10 000 pln
Media Choice
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Ads
Google Analytics
Meta Ads
Nowa

Dyrektor Marketingu

Nowa
Diety od Brokuła
Gdynia
B2B marketing
marketing
public relations
Nowa

Junior Performance Marketing Specialist

Nowa
Agencja Whites
Warszawa
analiza
angielski
Google Ads
Nowa