Aleja Pokoju 18, Kraków +1 Lokalizacja
Answear.com S.A.
PRM (należący do grupy Answear.com) to koncept butikowy, założony w 2021, który ma na celu utworzyć miejsce dla wymagających klientów z rynku Europy Środkowo-Wschodniej, będącej ‚fast trackiem’ do topowych marek i butików high-end z Mediolanu, Paryża, Berlina, Nowego Jorku i Tokio. Dynamicznie rozwijający się sklep jest już obecny na 13 rynkach, a w swojej ofercie ma szerokie portfolio pożądanych światowych marek takich jak A.P.C, Barbour, Fred Perry, Rick Owens, MM6 Maison Margiela, Marni, Y-3 czy topowe, limitowane sneakersy adidas Oryginals i New Balance.
Dołącz do zespołu PRM – jednej z najdynamiczniej rozwijających się platform fashion e-commerce w Europie.
Szukamy osoby, która z pasją, estetyką i strategicznym podejściem poprowadzi nasze kanały społecznościowe, budując silny wizerunek marki premium oraz inspirującą społeczność wokół PRM.
💼 TWOJE ZADANIA:
Tworzenie i realizacja treści na media społecznościowe:
Opracowywanie koncepcji, briefów kreatywnych i kalendarzy publikacji
Tworzenie i publikacja angażujących treści (foto, wideo, copy) na Instagramie, TikToku, Facebooku, LinkedIn oraz YouTube
Koordynacja prac graficznych i edycja contentu zgodnie z brandbookiem marki
Współtworzenie kampanii wizerunkowych, produktowych i sezonowych aktywacji wspierających sprzedaż
Bieżący research trendów contentowych, popkulturowych i technologicznych
Ścisła współpraca z zespołami: marketingu, performance, sprzedaży oraz domem prasowym
Zarządzanie mediami społecznościowymi:
Samodzielne prowadzenie i moderowanie profili marki (community management)
Reagowanie na komentarze, wiadomości i interakcje z użytkownikami
Raportowanie i analiza wyników (zasięgi, zaangażowanie, konwersje); rekomendowanie usprawnień
Współpraca z zespołem performance przy kampaniach płatnych w kanałach social media
Udział w projektach z markami, influencerami i partnerami zewnętrznymi
Wsparcie formalne projektów contentowych – współpraca z działem prawnym i księgowym
🔎 NASZE OCZEKIWANIA
Min. 2–3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kanałów social media, najlepiej w branży fashion, beauty lub lifestyle (mile widziane e-commerce)
Znajomość narzędzi: Meta Business Suite, TikTok Business Center, LinkedIn, YouTube
Umiejętność tworzenia estetycznego, nowoczesnego i angażującego contentu (portfolio będzie dodatkowym atutem)
Biegłość w obsłudze Canva, Adobe Express, Trello
Lekkie pióro i umiejętność pisania treści zgodnych z językiem marki
Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – praca z globalnymi brandami
Kreatywność połączona z analitycznym podejściem i orientacją na cel
Umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność w dynamicznym środowisku
Proaktywność, wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne
Gotowość do pracy zadaniowej oraz okazjonalna obecność na wydarzeniach marki
✨ OFERUJEMY
Realny wpływ na komunikację jednej z najbardziej aspiracyjnych marek modowych online
Pracę w zespole pełnym pasji, kreatywności i dobrej energii
Udział w kampaniach z topowymi markami streetwearowymi i luksusowymi
Możliwość rozwoju i uczestnictwa w wydarzeniach branżowych, szkoleniach i projektach międzynarodowych
Przestrzeń do dzielenia się pomysłami i wdrażania własnych inicjatyw
Pracę hybrydową w formacie: 4 dni z biura, 1 dzień pracy zdalnej (piątek)
Dodatkowe wynagrodzenie poprzez system premiowy
Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata
Prywatną opiekę medyczną w LuxMed
Ubezpieczenie grupowe
Kartę Multisport
Dostęp do platformy do nauki języków obcych
Jeśli social media to Twoje naturalne środowisko, znasz trendy zanim staną się modne i potrafisz przekładać strategię na angażujący content – czekamy właśnie na Ciebie!