Social Media Manager w PRM
Nowa
Marketing

Social Media Manager w PRM

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

polski C2

Meta Business Suite

TikTok Business Center

LinkedIn

youtube

Canva

Adobe Express

Trello

Opis stanowiska

PRM (należący do grupy Answear.com) to koncept butikowy, założony w 2021, który ma na celu utworzyć miejsce dla wymagających klientów z rynku Europy Środkowo-Wschodniej, będącej ‚fast trackiem’ do topowych marek i butików high-end z Mediolanu, Paryża, Berlina, Nowego Jorku i Tokio. Dynamicznie rozwijający się sklep jest już obecny na 13 rynkach, a w swojej ofercie ma szerokie portfolio pożądanych światowych marek takich jak A.P.C, Barbour, Fred Perry, Rick Owens, MM6 Maison Margiela, Marni, Y-3 czy topowe, limitowane sneakersy adidas Oryginals i New Balance.


Dołącz do zespołu PRM – jednej z najdynamiczniej rozwijających się platform fashion e-commerce w Europie.


Szukamy osoby, która z pasją, estetyką i strategicznym podejściem poprowadzi nasze kanały społecznościowe, budując silny wizerunek marki premium oraz inspirującą społeczność wokół PRM.



💼 TWOJE ZADANIA:

  • Tworzenie i realizacja treści na media społecznościowe:

    • Opracowywanie koncepcji, briefów kreatywnych i kalendarzy publikacji

    • Tworzenie i publikacja angażujących treści (foto, wideo, copy) na Instagramie, TikToku, Facebooku, LinkedIn oraz YouTube

    • Koordynacja prac graficznych i edycja contentu zgodnie z brandbookiem marki

  • Współtworzenie kampanii wizerunkowych, produktowych i sezonowych aktywacji wspierających sprzedaż

  • Bieżący research trendów contentowych, popkulturowych i technologicznych

  • Ścisła współpraca z zespołami: marketingu, performance, sprzedaży oraz domem prasowym

  • Zarządzanie mediami społecznościowymi:

    • Samodzielne prowadzenie i moderowanie profili marki (community management)

    • Reagowanie na komentarze, wiadomości i interakcje z użytkownikami

    • Raportowanie i analiza wyników (zasięgi, zaangażowanie, konwersje); rekomendowanie usprawnień

  • Współpraca z zespołem performance przy kampaniach płatnych w kanałach social media

  • Udział w projektach z markami, influencerami i partnerami zewnętrznymi

  • Wsparcie formalne projektów contentowych – współpraca z działem prawnym i księgowym



🔎 NASZE OCZEKIWANIA

  • Min. 2–3 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kanałów social media, najlepiej w branży fashion, beauty lub lifestyle (mile widziane e-commerce)

  • Znajomość narzędzi: Meta Business Suite, TikTok Business Center, LinkedIn, YouTube

  • Umiejętność tworzenia estetycznego, nowoczesnego i angażującego contentu (portfolio będzie dodatkowym atutem)

  • Biegłość w obsłudze Canva, Adobe Express, Trello

  • Lekkie pióro i umiejętność pisania treści zgodnych z językiem marki

  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2) – praca z globalnymi brandami

  • Kreatywność połączona z analitycznym podejściem i orientacją na cel

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i elastyczność w dynamicznym środowisku

  • Proaktywność, wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • Gotowość do pracy zadaniowej oraz okazjonalna obecność na wydarzeniach marki


✨ OFERUJEMY

  • Realny wpływ na komunikację jednej z najbardziej aspiracyjnych marek modowych online

  • Pracę w zespole pełnym pasji, kreatywności i dobrej energii

  • Udział w kampaniach z topowymi markami streetwearowymi i luksusowymi

  • Możliwość rozwoju i uczestnictwa w wydarzeniach branżowych, szkoleniach i projektach międzynarodowych

  • Przestrzeń do dzielenia się pomysłami i wdrażania własnych inicjatyw

  • Pracę hybrydową w formacie: 4 dni z biura, 1 dzień pracy zdalnej (piątek)

  • Dodatkowe wynagrodzenie poprzez system premiowy

  • Atrakcyjne rabaty na marki odzieżowe z całego świata

  • Prywatną opiekę medyczną w LuxMed

  • Ubezpieczenie grupowe

  • Kartę Multisport

  • Dostęp do platformy do nauki języków obcych


Jeśli social media to Twoje naturalne środowisko, znasz trendy zanim staną się modne i potrafisz przekładać strategię na angażujący content – czekamy właśnie na Ciebie!