Konsultant ds. wsparcia klienta z Językiem Europejskim
Lokalizacja: Warszawa (praca stacjonarna)
Start projektu: od 2 czerwca
Godziny pracy: pon.– pt. 8:00–16:00 / 17:00
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie
Dla naszego klienta poszukujemy osób, które będą odpowiadać za telefoniczne wsparcie techniczne klienta. Jeśli znasz niszowy język europejski i dobrze czujesz się w rozmowach z ludźmi – ta rola jest dla Ciebie.
- Telefoniczne wsparcie klientów w języku obcym
- Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów technicznych
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie
- Znajomość jednego z języków europejskich (duński, fiński, rumuński, słoweński, słowacki, estoński, litewski, łotewski) na poziomie min. C1
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B1/B2
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze
- Dyspozycyjność min. 120h miesięcznie
- Praca stacjonarna z biura w Warszawie
- Możliwość przejścia na tryb zdalny po 6 miesiącach
- Krótkie spotkanie telefoniczne
- Test językowy
- Rozmowa rekrutacyjna
- Weryfikacja dokumentów
- Przekazanie oferty
- Nowoczesne środowisko pracy i pełne szkolenie
- Możliwość rozwoju i zdobycia cennego doświadczenia
- Elastyczny grafik (pon.–pt. między 8 a 17)
-
Platforma Multisport Premium – za każdą godzinę pracy zbierasz punkty do wymiany na karnety, vouchery itp. (0 zł kosztów dla Ciebie)
📨 Aplikuj już dziś! Projekt rusza 2 czerwca – liczba miejsc ograniczona. Szukamy osób, które chcą pracować z językami i dobrze się przy tym bawić!