SAP SuccessFactors Consultant

BI & Data

brak, Katowice

Antal Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Opis stanowiska

SAP SuccessFactors Consultant

Lokalizacja: Katowice / Hybrydowo (3 dni biuro, 2 dni praca zdalna)
Typ umowy: Umowa na 6 miesięcy z możliwością przejścia na czas nieokreślony


Opis stanowiska:

Szukamy osoby z doświadczeniem w pracy z systemami HR, szczególnie SAP SuccessFactors. Idealny kandydat to osoba samodzielna, technicznie zorientowana, z umiejętnościami rozwiązywania problemów oraz pasją do systemów IT wspierających procesy HR.


Zakres obowiązków:

  • Praca z modułami SAP SuccessFactors (np. Employee Central, Recruiting, Talent and Performance Management, Learning, Reporting/Analytics)

  • Rozwiązywanie problemów technicznych w obrębie platformy SAP SF

  • Wdrażanie oraz wspieranie integracji systemowych

  • Udział w projektach związanych z wdrożeniami, zmianami systemowymi i ich utrzymaniem

  • Samodzielne prowadzenie mniejszych projektów (np. usprawnienia, zmiany w systemie)

  • Współpraca z zespołami technicznymi oraz użytkownikami końcowymi


Wymagania:

  • Doświadczenie w pracy z minimum 1–2 modułami SAP SuccessFactors

  • Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych

  • Zainteresowanie technologią i chęć rozwoju w obszarze SAP

  • Samodzielność i dobra organizacja pracy

  • Znajomość systemów SAP HCM on-premise (PA, OM, PT, PY) – mile widziana

  • Doświadczenie w integracji systemów – mile widziane

  • Wykształcenie w zakresie informatyki/systemów informacyjnych – mile widziane

  • Certyfikaty SAP SuccessFactors – mile widziane


Oferujemy zawiera:

  • Umowę na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia

  • Pracę hybrydową: 3 dni w biurze / 2 dni zdalnie

  • Elastyczne godziny pracy: 8:00–16:00

  • Opiekę zdrowotną i miejsce parkingowe

  • Narzędzia pracy: laptop

Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata  

 

Wymagane umiejętności

SAP
SuccessFactors
SAP SuccessFactors
SAP HCM
Oferta dodana: 20.07.2025
Lokalizacja biura