Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

angielski B2

Umiejętności interpersonalne

obsługa klienta

komunikatywność

Opis stanowiska

Dla naszego międzynarodowego, którym jest jest renomowana firma outsourcingowa specjalizująca się w usługach contact center szukamy specjalistów ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.

 

Twój zakres obowiązków

  • Zapewnienie telefonicznego oraz mailowego wsparcia klientów korzystających z platformy internetowej służącej do wynajmu mieszkań
  • Rezerwacja pobytów
  • Odpowiadanie na reklamacje
  • Wprowadzanie zgłoszeń do systemu


Wymagania pracodawcy

  • Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
  • Dyspozycyjność do odbycia szkolenia stacjonarnego przez 5 tygodni w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne


Pracodawca oferuje

  • Umowę o pracę lub umowę zlecenie
  • Pierwsze 5 tygodni pracy: profesjonalne szkolenie
  • Premia roczna w wysokości 3000 zł za obecność w pracy
  • 150 euro do wykorzystania rocznie na platformie internetowej klienta
  • Elastyczny grafik (np.: możesz dostosować godziny pracy do swojego planu zajęć). Projekt otwarty jest od poniedziałku do niedzieli od 7 do 21.
  • Pakiet relokacyjny dla osób, które chcą się przeprowadzić do Gdańska
  • Nowoczesne biuro
  • Pracę w międzynarodowym środowisku dla prestiżowego klienta
  • Możliwości rozwoju i awansu
  • Możliwości wykorzystywania języków obcych na co dzień