Oferty
Specjalista ds. wycen w zakresie AKPiA

Specjalista ds. wycen w zakresie AKPiA

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

AutoCAD

Microsoft Excel

angielski

Opis stanowiska

Specjalista ds. Wycen i Ofertowania AKPiA

Miejsce pracy: Kraków/Warszawa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wymiar czasu pracy: Pełny etat


 

Dla naszego klienta z branży budowlanej poszukujemy  Specjalisty ds. Wycen i Ofertowania AKPiA (Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Automatyka). Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za przygotowanie szczegółowych wycen i ofert techniczno-handlowych, analizę dokumentacji projektowej oraz optymalizację kosztów realizacji projektów.

 

Główne zadania:

  • Analiza dokumentacji technicznej oraz specyfikacji projektowych w zakresie AKPiA.
  • Przygotowywanie ofert przetargowych oraz wycen zgodnych z wymaganiami klientów.
  • Sporządzanie i analiza zapytań ofertowych oraz kontakt z dostawcami.
  • Weryfikacja doboru urządzeń i rozwiązań technicznych zgodnie z wymaganiami projektowymi.
  • Analiza ofert dostawców i negocjowanie warunków współpracy.
  • Monitorowanie kosztów projektów i proponowanie rozwiązań optymalizacyjnych.
  • Współpraca z zespołem projektowym oraz handlowym.

 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne
  • Doświadczenie w przygotowywaniu wycen i ofert w branży AKPiA oraz znajomość procedur przetargowych.
  • Bardzo dobra znajomość aparatury kontrolno-pomiarowej i systemów automatyki przemysłowej.
  • Znajomość zasad kosztorysowania i bardzo dobra MS Excel
  • Znajomość rynku budowlanego
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2)
  • Znajomość Ustawy Prawo o Zamówieniach Publicznych.
  • Rzetelność, samodzielność oraz inicjatywa w działaniu.

 

Oferujemy:

  • Prywatna opieka medyczna
  • Ubezpieczenie na życie
  • Dzień wolny w urodziny lub imieniny
  • System kafeteryjny
  • Katalog szkoleń i kursów
  • Program rekomendacji pracowników
  • Zwiększone składki pracodawców w ramach PPK

 

Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:

 

1. Skontaktuje się z Tobą Konsultant/-ka Antal, który/a opowie więcej o stanowisku i firmie oraz przeprowadzi z Tobą wstępną rozmowę rekrutacyjną.

2. Następnie czekają Cię dwa spotkania z firmą, odbędą się online lub stacjonarnie. 

3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!


 

Czym jest "Antal"? 

Firmą rekrutacyjną!  

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie!  

 

Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?

Bezpłatne wsparcie kariery! 

Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Consultanta, który utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.

Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata  

 

Rekomendowane oferty

Projektant - Wdrożeniowiec instalacji elektrycznych

Nowa
AB Industry
Będzin
instalacje elektryczne
język angielski
automatyka
Nowa

Elektryk - Automatyk

Nowa
Harper Hygienics S.A.
Mińsk Mazowiecki
SEP
automatyka
elektryka
Nowa

Inżynier mechatronik

Nowa
Knauf Interfer Aluminium
Opole
mechanika
język angielski
elektronika
Nowa

Programista PLC

Nowa
Level Work
Opole
programowanie PLC
PLC
Nowa

Identity Management Automation Engineer

Nowa
Beiersdorf Shared Services Poland
Poznań
identity and access management (IAM)
active directory
Microsoft Identity Manager (MIM)
Nowa