Specjalista ds. wynagrodzeń
Nowa
HR

Specjalista ds. wynagrodzeń

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

SAP

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

kadry

Płace

Mile widziane

język angielski

Opis stanowiska

Dla naszego klienta z sektora produkcyjnego poszukujemy samodzielnego Specjalisty ds. wynagrodzeń .

Zakres obowiązków:

  • Samodzielne naliczanie wynagrodzeń, premii, dodatków i zasiłków dla pracowników etatowych.

  • Przygotowywanie list płac i deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS.

  • Obsługa PPK, potrąceń komorniczych, świadczeń chorobowych i urlopów.

  • Bieżąca współpraca z ZUS, US, PIP oraz innymi instytucjami.

  • Udzielanie pracownikom informacji w zakresie wynagrodzeń, składek i przepisów prawa pracy.

  • Wsparcie w procesach rocznych .

  • Utrzymywanie zgodności z przepisami prawa pracy i podatkowego.

  • Optymalizacja i automatyzacja procesów płacowych.

  • Prowadzenie analiz płacowych i przygotowywanie raportów dla działu HR i zarządu.

 

Oczekiwania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.

  • Praktyczna znajomość prawa pracy, naliczania list płac, podatków i ubezpieczeń społecznych.

  • Znajomość pakietu MS Office oraz systemów kadrowo-płacowych.

  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zdolność do samodzielnej pracy.

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.

 

Oferta:

  • Wsparcie i pełne przeszkolenie na start,

  • Realna możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,

  • Grupowe ubezpieczenie na życie,

  • Prywatna opieka medyczna,

  • Jasna ścieżka rozwoju zawodowego i możliwość zdobywania nowych kompetencji.