AK 18, Kraków
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZ
Specjalista ds. Ecommerce
Lokalizacja: Kraków Centrala
Zakres obowiązków:
· Rozwój sklepu internetowego i platformy skupowej
· Tworzenie i wdrażanie kampanii marketingowych
· Obsługa narzędzi e-marketingowych
· Generowanie leadów online dla działów terenowych
· Optymalizacja konwersji, analiza danych, testy A/B
· Współpraca z IT (rozwój funkcjonalności)
· Współpraca z UX/CX (rozwój użyteczności)
· Współpraca z podwykonawcami
Oczekiwania:
· Minimum 1 rok doświadczenia w prowadzeniu sklepu internetowego,
· Znajomość narzędzi marketingowych: Google Ads i Meta Ads. Doświadczenie z x.com, Linkedin.com i innymi będzie dodatkowym atutem, Google Analytics, Search Console, Merchant Center, Tag Manager, Marketing Automation,
· Głębokie zrozumienie SEO
· Znajomość Excel (poziom minimum dobry). Znajomość Power BI mile widziana,
· Znajomość systemów typu CMS,
· Mile widziana znajomość Jira i Confluence,
Oferujemy:
· Atrakcyjne wynagrodzenie i długoterminową współpracę,
· Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się firmie,
· Realizację interesujących projektów, samodzielność,
· Budżet szkoleniowy na rozwój i szkolenia zawodowe,
· Dofinansowanie prywatnej opieki zdrowotnej,
· Dofinansowanie karty Multisport,
· Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
· Możliwość łatwego stworzenia dużej i unikalnej biblioteki prywatnej,
AiK Tezeusz jest liderem rynku antykwarycznego w Polsce z siedzibą główną w Krakowie i 14 placówkami w największych miastach w kraju. Zatrudnia 160 pracowników/ współpracowników i ma obroty 50 mln zł rocznie i 1,5 mln tytułów w ofercie internetowej. Rośnie średniorocznie 35%. Swoje, w większości unikatowe, książki sprzedaje w sklepie oryginalnym tezeusz.pl i na platformach Allegro i Empik Marketplace. Obecnie przekształca się w wieloformatowy e-commerce książkowy napędzany AI oferujący książki papierowe nowe i używane oraz formaty digitalowe e-booki i audiobooki. Tezeusz chce przeprowadzić cyfryzację kilka milionów tytułów książek używanych i oferować je w formacie subskrypcyjnym i produktowym. Jesteśmy jedyną firmą w Polsce, która może i chce to zrobić: przejście na pełny wybór formatów digitalowych zrewolucjonizuje krajowy rynek książek. W 2025 rozpoczniemy nasza podróż na wielkie rynki antykwaryczne Europy zaczynając od Czech, żeby sprawdzić, czy możemy je skonsolidować stosując nasze oryginalne know-how zakupowe z sukcesem zastosowane w Polsce.
Wpisujemy się w silne globalne trendy: moda na rzeczy używane, zielona no-waste gospodarka i konsumpcja, e-commerce, intensywne czytanie przez elity i akolitów, formaty digitalowe książek. W 3 -5 lat Tezeusz jako TAIK.com stanie się firmą w pełni napędzaną AI. Połączymy ciekawe tradycje - papier, książka, kultura - z nowoczesnymi trendami technologicznymi i kulturowymi. Udana synergia paradoksów to nasz przepis na holistyczne doświadczenie twórców-konsumentów, któremu trudno będzie się oprzeć.
Silna, wiarygodna, oryginalna i - co najważniejsze - praktykowana Kultura firmy jest absolutnym kluczem do sukcesu firmy mierzonym jakością i pięknem dobra. Pieniądze to jedynie podrzędny, choć konieczny środek do ważniejszych celów i pośredni skutek realizacji głębszych potrzeb klientów, pracowników i interesariuszy firmy. Szanujemy tych, którzy myślą inaczej. Ale nasza droga jest inna. Służba różnorakim sensom życia ludzi i ocalanie Planety to nasz brand.