Apleona Polska jest wiodącą firmą w branży zintegrowanych usług facility management, oferującą kompleksową obsługę nieruchomości (zarządzanie techniką i infrastrukturą budynku).
Aktualnie do działu księgowości poszukujemy Kandydata na stanowisko:
Miejsce pracy: Kraków (praca hybrydowa)
- Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem pełnej księgowości Spółki zgodnie z polskimi i grupowymi standardami;
- Kontrola prawidłowości operacji finansowo - księgowych ujmowanych w księgach;
- Nadzór nad poprawnością obiegu dokumentów księgowych;
- Kierowanie kilkuosobowym działem oddziału Krakowskiego;
- Terminowe sporządzanie sprawozdań finansowych, raportów dla Centrali i Zarządu oraz dla instytucji zewnętrznych;
- Nadzór nad poprawnością rozliczeń podatkowych, odpowiedzialność za sporządzanie deklaracji podatkowych (CIT,JPK-VAT, IFT, VAT-UE) i raportowania do GUS;
- Zarządzanie procedurami wewnętrznymi;
- Nadzór nad dokumentacją cen transferowych;
- Współpraca z bankami, audytorami, urzędami.
- Wyższe wykształcenie ekonomiczne (finanse/księgowość);
- Znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT, CIT)
- Dobra znajomość języka angielskiego, pozwalająca na swobodną komunikację w środowisku międzynarodowym;
- Minimum 4 - 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Bardzo dobra praktyczna znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel);
- Znajomość systemów ERP (mile widziana znajomość systemu Navision).
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynku;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Duża samodzielność oraz udział w ciekawych projektach;
- Możliwość wdrażanie i realizacji własnych pomysłów;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy;
- Jasno zakomunikowane oczekiwania, feedback na bieżąco;
- Prywatna opieka medyczna finansowana przez pracodawcę;
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach;
- Dofinansowanie do pakietu sportowo-rekreacyjnego;
- Pakiet świadczeń socjalnych z ZFŚS.