Marketing / Project Manager
Marketing

Marketing / Project Manager

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Kim jesteśmy?

Appetite4 to wiodąca na polskim rynku agencja marketingowa dedykowana sektorom HoReCa i FMCG. Wymyślamy i wprowadzamy na rynek koncepty gastronomiczne i hotelowe, jak również pomagamy liniom produktów szybkozbywalnych opanować rynek. Od stworzenia marki, przez jej marketing na rebrandingu kończąc - holistycznie zajmujemy się wszystkim, co decyduje o przewadze konkurencyjnej naszych Klientów. 

Jak funkcjonujemy?

Działamy na rynku od niespełna 5 lat, ale z branżą HoReCa jesteśmy związani nieprzerwanie od 2007 roku. Znamy ją od podszewki, dzięki czemu lepiej rozumiemy realia pracy naszych Klientów, co pozwala nam przygotowywać dla nich najbardziej optymalne rozwiązania i wspierać ich na wszystkich szczeblach rozwoju marki. Przez ten czas zbudowaliśmy kilkunastoosobowy, wysoce wyspecjalizowany zespół specjalistów z zakresu: prowadzenia projektów, social media, copywritingu, grafiki, foto i wideo oraz marketingu online i offline. Nasz typowy dzień to nie tylko praca zza biurka, ale także spotkania z klientami i podwykonawcami, jak również degustacje i konsultacje.  

---

Jesteś urodzonym liderem? Chętnie przejmujesz inicjatywę oraz nie masz problemu z ponoszeniem odpowiedzialności za swoje decyzje? Charakteryzują Cię pewność siebie, charyzma i energia, którą potrafisz zarażać innych? Lubisz prowadzić zróżnicowane projekty,  szukasz wciąż nowych wyzwań, a świat gastronomii to dla Ciebie coś więcej niż jedno wyjście w miesiącu na obiad do restauracji z polską kuchnią? Jeśli na większość pytań odpowiadasz twierdząco, a do tego mieszkasz w Gdańsku, to koniecznie napisz do nas!

Do Twoich obowiązków należeć będą:

  • Kompleksowe prowadzenie wybranych klientów na wszystkich etapach realizacji projektu – kontakt i konsultacje.
  • Pełna odpowiedzialność i decyzyjność w zakresie realizacji projektu klienta.
  • Opracowywanie strategii i nadzór nad realizacją.
  • Wytyczanie kierunku rozwoju marki – koncepcja, implementacja i ewaluacja.
  • Aktywne proponowanie nowych rozwiązań marketingowych odpowiadających specyfice konkretnych marek, jak również odpowiadanie na ich bieżące potrzeby.
  • Zarządzanie pracą zespołu, dbałość o efektywne wykorzystanie zasobów i najlepszą logistykę projektów: współpraca z grafikiem, social media managerem, copywriterem, fotografem.
  • Tworzenie koncepcji akcji marketingowych, procedur ich wdrożenia, budżetowanie oraz ocena jakości wykonania.
  • Briefowanie konkretnych materiałów reklamowych (dobór zdjęć oraz grafik, tworzenie tekstów, dbałość o poprawność i innowacyjność powstających kreacji reklamowych).
  • Współpraca z podwykonawcami: drukarnie, media, tłumacze, influencerzy/ blogerzy etc.
  • Monitorowanie aktualnych trendów w marketingu, PR oraz branży HoReCa i FMCG.

Wymagane umiejętności:

  • Minimum 2-letnie, udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi.
  • Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w branżach: reklamowej lub IT na stanowiskach związanych z marketingiem.
  • Biegłość w tworzeniu strategii marketingowych w kanałach online i offline.
  • Dobre zorientowanie w tematyce działania social media, aktualnych trendów i rozwiązań.
  • Doświadczenie w zarządzaniu projektowaniu graficznym: branding, akcydensy, materiały sprzedażowe i POS.
  • Zrozumienie dla wymagań biznesowych i oczekiwań klienta.
  • Duża samodzielność oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
  • Kreatywność.
  • Potwierdzone w praktyce zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Nadzwyczajną umiejętność organizacji pracy swojej i innych oraz elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniających warunków pracy na rzecz klienta.
  • Gotowość i otwartość na wyzwania związane z zarządzaniem zespołem oraz godzeniem często sprzecznych ze sobą interesów.
  • Znajomość pakietów iWork / MS Office, środowiska Google Drive oraz Google Docs.

Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:

  • Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
  • Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Toggl/Clockify).
  • Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
  • Świetny angielski w mowie i piśmie.

Co otrzymasz w zamian:

  • Wynagrodzenie w przedziale 3.000 – 5.000 uzależnione od Twoich początkowych kwalifikacji.
  • Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
  • Budżet na szkolenia uzależniony od efektów pracy.
  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
  • Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
  • Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
  • Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.

Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:
  • W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz
  • Zamiast listu motywacyjnego załącz krótki opis 2 projektów, w których realizacji uczestniczyłaś/eś: 
    • najlepszego, opisując swoje zadania i dlaczego wszystko wyszło super
    • najgorszego, opisując swoje zadania i co sprawiło, że się nie udał lub, że po prostu nie przyniósł Ci satysfakcji 

Rekomendowane oferty

Digital Project Manager

Nowa
8 000 - 11 000 PLN/mies.
Grupa VIST Roczniak S.K.A.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
Google Analytics
Microsoft Office Excel
skuteczna komunikacja
Nowa