Kim jesteśmy?
Appetite4 to wiodąca na polskim rynku agencja marketingowa dedykowana sektorom HoReCa i FMCG. Wymyślamy i wprowadzamy na rynek koncepty gastronomiczne i hotelowe, jak również pomagamy liniom produktów szybkozbywalnych opanować rynek. Od stworzenia marki, przez jej marketing na rebrandingu kończąc - holistycznie zajmujemy się wszystkim, co decyduje o przewadze konkurencyjnej naszych Klientów.
Jak funkcjonujemy?
Działamy na rynku od niespełna 5 lat, ale z branżą HoReCa jesteśmy związani nieprzerwanie od 2007 roku. Znamy ją od podszewki, dzięki czemu lepiej rozumiemy realia pracy naszych Klientów, co pozwala nam przygotowywać dla nich najbardziej optymalne rozwiązania i wspierać ich na wszystkich szczeblach rozwoju marki. Przez ten czas zbudowaliśmy kilkunastoosobowy, wysoce wyspecjalizowany zespół specjalistów z zakresu: prowadzenia projektów, social media, copywritingu, grafiki, foto i wideo oraz marketingu online i offline. Nasz typowy dzień to nie tylko praca zza biurka, ale także spotkania z klientami i podwykonawcami, jak również degustacje i konsultacje.
---
Jesteś urodzonym liderem? Chętnie przejmujesz inicjatywę oraz nie masz problemu z ponoszeniem odpowiedzialności za swoje decyzje? Charakteryzują Cię pewność siebie, charyzma i energia, którą potrafisz zarażać innych? Lubisz prowadzić zróżnicowane projekty, szukasz wciąż nowych wyzwań, a świat gastronomii to dla Ciebie coś więcej niż jedno wyjście w miesiącu na obiad do restauracji z polską kuchnią? Jeśli na większość pytań odpowiadasz twierdząco, a do tego mieszkasz w Gdańsku, to koniecznie napisz do nas!
Do Twoich obowiązków należeć będą:
- Kompleksowe prowadzenie wybranych klientów na wszystkich etapach realizacji projektu – kontakt i konsultacje.
- Pełna odpowiedzialność i decyzyjność w zakresie realizacji projektu klienta.
- Opracowywanie strategii i nadzór nad realizacją.
- Wytyczanie kierunku rozwoju marki – koncepcja, implementacja i ewaluacja.
- Aktywne proponowanie nowych rozwiązań marketingowych odpowiadających specyfice konkretnych marek, jak również odpowiadanie na ich bieżące potrzeby.
- Zarządzanie pracą zespołu, dbałość o efektywne wykorzystanie zasobów i najlepszą logistykę projektów: współpraca z grafikiem, social media managerem, copywriterem, fotografem.
- Tworzenie koncepcji akcji marketingowych, procedur ich wdrożenia, budżetowanie oraz ocena jakości wykonania.
- Briefowanie konkretnych materiałów reklamowych (dobór zdjęć oraz grafik, tworzenie tekstów, dbałość o poprawność i innowacyjność powstających kreacji reklamowych).
- Współpraca z podwykonawcami: drukarnie, media, tłumacze, influencerzy/ blogerzy etc.
- Monitorowanie aktualnych trendów w marketingu, PR oraz branży HoReCa i FMCG.
Wymagane umiejętności:
- Minimum 2-letnie, udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu projektami marketingowymi.
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy w branżach: reklamowej lub IT na stanowiskach związanych z marketingiem.
- Biegłość w tworzeniu strategii marketingowych w kanałach online i offline.
- Dobre zorientowanie w tematyce działania social media, aktualnych trendów i rozwiązań.
- Doświadczenie w zarządzaniu projektowaniu graficznym: branding, akcydensy, materiały sprzedażowe i POS.
- Zrozumienie dla wymagań biznesowych i oczekiwań klienta.
- Duża samodzielność oraz odpowiedzialność za podejmowane decyzje.
- Kreatywność.
- Potwierdzone w praktyce zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
- Nadzwyczajną umiejętność organizacji pracy swojej i innych oraz elastyczność w dostosowywaniu się do szybko zmieniających warunków pracy na rzecz klienta.
- Gotowość i otwartość na wyzwania związane z zarządzaniem zespołem oraz godzeniem często sprzecznych ze sobą interesów.
- Znajomość pakietów iWork / MS Office, środowiska Google Drive oraz Google Docs.
Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:
- Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
- Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Toggl/Clockify).
- Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
- Świetny angielski w mowie i piśmie.
Co otrzymasz w zamian:
- Wynagrodzenie w przedziale 3.000 – 5.000 uzależnione od Twoich początkowych kwalifikacji.
- Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
- Budżet na szkolenia uzależniony od efektów pracy.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
- Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
- Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
- Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.
Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:
- W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz
- Zamiast listu motywacyjnego załącz krótki opis 2 projektów, w których realizacji uczestniczyłaś/eś:
- najlepszego, opisując swoje zadania i dlaczego wszystko wyszło super
- najgorszego, opisując swoje zadania i co sprawiło, że się nie udał lub, że po prostu nie przyniósł Ci satysfakcji