Kim jesteśmy?
Appetite4 to wiodąca na polskim rynku agencja marketingowa dedykowana sektorom HoReCa i FMCG. Wymyślamy i wprowadzamy na rynek koncepty gastronomiczne i hotelowe, jak również pomagamy liniom produktów szybkozbywalnych opanować rynek. Od stworzenia marki, przez jej marketing na rebrandingu kończąc - holistycznie zajmujemy się wszystkim, co decyduje o przewadze konkurencyjnej naszych Klientów.
Jak funkcjonujemy?
Działamy na rynku od niespełna 5 lat, ale z branżą HoReCa jesteśmy związani nieprzerwanie od 2007 roku. Znamy ją od podszewki, dzięki czemu lepiej rozumiemy realia pracy naszych Klientów, co pozwala nam przygotowywać dla nich najbardziej optymalne rozwiązania i wspierać ich na wszystkich szczeblach rozwoju marki. Przez ten czas zbudowaliśmy kilkunastoosobowy, wysoce wyspecjalizowany zespół specjalistów z zakresu: prowadzenia projektów, social media, copywritingu, grafiki, foto i wideo oraz marketingu online i offline. Nasz typowy dzień to nie tylko praca zza biurka, ale także spotkania z klientami i podwykonawcami, jak również degustacje i konsultacje.
---
Lubisz grę słowem i zabawę obrazem? Masz kreatywną duszę i wyrazisty styl? Nakręca Cię burza mózgów, a zamiast serialu wolisz oglądać skaczące słupki zasięgu Twojej ostatniej kreacji? Łączysz w sobie cechy cierpliwego rzemieślnika i skrupulatnego analityka? Dołącz do naszego zespołu i zacznij tworzyć porywające historie zaklęte w zdjęciach, grafikach i tekstach. Wspólnie zbierzemy tysiące lajków i zbudujemy zaangażowane społeczności fanów dla naszych klientów.
Do Twoich obowiązków należeć będą:
- Osiąganie celów wyznaczonych dla projektu w zakresie SM, założonych wcześniej jako KPI przy odpowiednim ROI.
- Opracowanie strategii komunikacji marki w wybranych kanałach Social Media.
- Tworzenie treści spójnych z wizerunkiem i celami marki na platformach: Instagram, Facebook; YouTube; Trip Advisor, Google Miejsca.
- Samodzielne przygotowanie treści (grafiki/ zdjęcia, copy).
- Współpraca z grafikiem przy przygotowaniu bardziej zaawansowanych grafik, animacji, filmów.
- Koordynacja i nadzór produkcji materiałów foto i video we współpracy z fotografem – obecność na sesjach, przygotowanie scenariuszy sesji i określenie zapotrzebowania.
- Przygotowanie harmonogramów postów w cyklach 1- i 2-tygodniowych.
- Publikacja materiałów zgodnie z ustalonym harmonogramem, reagowanie i angażowanie społeczności do dyskusji.
- Prowadzenie działań reklamowych w oparciu o cele klienta oraz posiadany budżet miesięczny.
- Optymalizacja kampanii pod względem kosztów i efektywności.
- Monitorowanie, analiza i raportowanie prowadzonych działań.
- Śledzenie i znajomość trendów w mediach społecznościowych.
- Bezpośredni kontakt z klientem.
Wymagane umiejętności:
- Minimum 3-letnie, udokumentowane doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji kreatywnej / marketingowej.
- Tworzenie i implementacja długotrwałych strategii SM.
- Budowa dobrego wizerunku marki i moderacja zaangażowania klientów.
- Rozległa wiedza i doświadczenie z zakresu prowadzenia komunikacji w SM, zwłaszcza dla marek lokalnych.
- Znajomość metod analizy, monitoringu i optymalizacji działań reklamowych.
- Znajomość Managera Reklam, Managera Firmy oraz Power Editora.
- Minimum podstawowa znajomość pakietu Adobe (przede wszystkim Photoshop).
- Korzystanie z oprogramowania zewnętrznego typu Planol.ly, Later oraz Bit.ly.
- Doskonała umiejętność pisania krótkich i perswazyjnych tekstów
- Język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym w mowie i piśmie.
Dodatkowo bardzo mile widziane atuty:
- Znajomość metodyki zarządzania projektami (Scrum, Agile).
- Znajomość platform zarządzania projektami i mierzenia efektywności pracy (m.in. Bitrix, Clockify).
- Doświadczenie w pracy w branży hotelarskiej i gastronomicznej na dowolnym stanowisku.
- Świetny angielski w mowie i piśmie.
- Podstawowa znajomość obsługi WordPress oraz programów do wysyłki Newslettera typu: Freshmail, eDrone.
- chęć poszerzania wiedzy w zakresie obsługi programów graficznych.
Co otrzymasz w zamian:
- Wynagrodzenie w przedziale 2.500 – 4.000, uzależnione od Twoich umiejętności.
- Jasną wizję ścieżki rozwoju kompetencji oraz wynagradzania uzależnionego od efektów osobistych, jak i całego zespołu.
- Budżet na szkolenia uzależniony od efektów pracy.
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o zasięgu ogólnopolskim.
- Samodzielność i możliwość wdrażania własnych pomysłów.
- Otwartą i płaską strukturę firmy, w której wspólnie przekuwamy problemy na rozwiązania.
- Luźną atmosferę pracy, w której każdy członek zespołu jest nastawiony na samorozwój oraz realizację wspólnych celów.
- Pyszną, jasno paloną kawę z aeropressu, którą wypijesz w klimatycznym biurze typu open-space na poddaszu jednej z kamienic przy ul. Sławkowskiej.
Jak powinno wyglądać Twoje zgłoszenie:
- W tytule maila opisz na jakie stanowisko i w jakim mieście aplikujesz.
- Zamiast listu motywacyjnego załącz linki do minimum 3 profili, które prowadzisz/prowadziłeś i opisz jaki był zakres Twoich działań i obowiązków na rzecz konkretnego klienta.