Oferty
Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
APS

APS

Jesteśmy globalnym liderem w dziedzinie outsourcingu procesów biznesowych (BPO) i nowoczesnej obsługi klienta. Dzięki prawie 500 000 inspirujących, pełnych pasji pracownikom na świecie, którzy mówią w ponad 300 różnych językach oraz naszej globalnej skali działania i lokalnej obecności, codziennie pomagamy największym światowym markom budować doskonałe doświadczenia dla ich klientów. Na polskim rynku funkcjonujemy od 1997 roku, zatrudniając prawie 4000 wyjątkowych osób, obywateli ponad 77 różnych krajów, którzy wspierają naszych klientów w 32 językach. W Teleperformance stawiamy na ludzi – to właśnie oni tworzą nasz sukces!

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

Windows 10

włoski

MS 365

Microsoft Office

język angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia


Jesteś urodzonym doradcą klienta?

Mamy dla Ciebie ofertę! 


Jako konsultant_ ds. obsługi klienta, będziesz odpowiedzialn_ za obsługę zapytań klientów biznesowych dwoma kanałami wsparcia: telefonicznie oraz mailowo dla lidera branży systemów operacyjnych.


Oferujemy współpracę za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej.

 

Co Cię czeka, jeśli zaaplikujesz?

  • Przeprowadzimy rozmowę wstępną - chętnie Cię poznamy! 
  • Sprawdzimy Twój poziom języka angielskiego oraz włoskiego.
  • Zaprosimy Cię na rozmowę online z przedstawicielem operacji, gdzie sprawdzimy również Twoje umiejętności komputerowe i techniczne.
  • Otrzymasz od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rekrutacji.


Wymagania:

Obowiązkowe

  • Dobra znajomość języka włoskiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2)
  • Umiejętne posługiwanie się komputerem i systemem Windows 10
  • Znajomość programów MS Office 365
  • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
  • Zainteresowanie technologią, produktami MS 365

Mile widziane

  • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
  • Silne umiejętności wielozadaniowe i organizacyjne


Zakres zadań

  • Obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań od klientów Microsoft


Korzyści

  • Umowa zlecenie na rok
  • Wynagrodzenie 38 PLN brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
  • Współpraca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
  • Możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Nowa
Concentrix CVG International
Lublin
customer service
English
Italian
Nowa

Junior Customer Service Specialist

Nowa
IDEA Commerce S.A.
Bydgoszcz
branża IT
Microsoft Office
Nowa

Specjalista/tka ds. Jakości Współpracy

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
Microsoft Office Excel
negocjacje
prawo jazdy kat. B
Nowa

Pracownik/ Pracownica Działu Sprzedaży

Nowa
Auto Partner S.A.
Zielona Góra
obsługa klienta
sprzedaż
Microsoft Office
Nowa

Pracownik produkcji – krajacz szkła

Nowa
NSG Group w Polsce
Białystok
obsługa linii produkcyjnej
obsługa suwnicy
obsługa maszyn
Nowa

Poćwicz angielski przed rozmową rekrutacyjną

Odbierz 3 bezpłatne lekcje