• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia
    Support
    APS

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia

    1 521 - 1 541 USDBrutto miesięcznie - UZ
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    APS

    APS

    Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Windows 10

    włoski

    MS 365

    MS Office 365

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia


    Jesteś urodzonym doradcą klienta?

    Mamy dla Ciebie ofertę! 


    Jako konsultant_ ds. obsługi klienta, będziesz odpowiedzialn_ za obsługę zapytań klientów biznesowych dwoma kanałami wsparcia: telefonicznie oraz mailowo dla lidera branży systemów operacyjnych.


    Oferujemy współpracę za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej.

     

    Co Cię czeka, jeśli zaaplikujesz?

    • Przeprowadzimy rozmowę wstępną - chętnie Cię poznamy! 
    • Sprawdzimy Twój poziom języka angielskiego oraz włoskiego.
    • Zaprosimy Cię na rozmowę online z przedstawicielem operacji, gdzie sprawdzimy również Twoje umiejętności komputerowe i techniczne.
    • Otrzymasz od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rekrutacji.


    Wymagania:

    Obowiązkowe

    • Dobra znajomość języka włoskiego (min. C1) oraz angielskiego (min. B2)
    • Umiejętne posługiwanie się komputerem i systemem Windows 10
    • Znajomość programów MS Office 365
    • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
    • Zainteresowanie technologią, produktami MS 365

    Mile widziane

    • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
    • Silne umiejętności wielozadaniowe i organizacyjne


    Zakres zadań

    • Obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań od klientów Microsoft


    Korzyści

    • Umowa zlecenie na rok
    • Wynagrodzenie 38 PLN brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
    • Współpraca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
    • Możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej
    Wszystkie ofertyWarszawaSupportKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. włoskim - konsulting | Technologia
    1 521 - 1 541 USD

    Umowa zlecenia

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Asystent IT / Junior Web Publisher

    Nowa
    HTTPS Sp. z o.o.
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    hosting
    CSS
    Joomla
    Nowa

    Application Support Specialist

    Nowa
    1 775 - 2 916 usd
    Branchspace
    Kraków
    Communication Skills
    willing to learn
    AWS/Cloudwatch
    Nowa

    Agent - obsługa pojazdów i wynajmu w wypożyczalni CAR NET

    Nowa
    1 014 - 1 394 usd
    CAR NET
    Katowice
    prawo jazdy kat. B
    język polski
    Nowa

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Nowa
    Alior Bank SA
    Kraków
    komunikatywność
    Nowa

    Pracownik działu obsługi klienta

    Nowa
    WOLT
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    support
    Team player
    skuteczna komunikacja
    Nowa