Naszym Klientem jest firma z branży motoryzacyjnej.
📋Obowiązki:
Zapewnienie wsparcia technicznego dla zespołu ds. jakości produktów i operacji.
Prowadzenie, wspieranie, rozwijanie i posiadanie procesów i sprzętu do montażu i testowania.
Odpowiedzialność za zamawianie, instalowanie i kwalifikowanie sprzętu, aby był gotowy do produkcji wielkoseryjnej
Odpowiedzialność za badania MSA, badania możliwości, weryfikację etykiet i pamięci.
Pomoc działowi utrzymania ruchu w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem montażowym i testowym/oprogramowaniem
Rozwiązywanie problemów związanych z montażem i testowaniem sprzętu w celu poprawy efektywności operacyjnej i FTQ
Współpraca z działem utrzymania ruchu w zakresie harmonogramów i zadań konserwacji zapobiegawczej
Wsparcie w definiowaniu komponentów zamiennych dla sprzętu, a także części zamiennych podlegających zużyciu
Tworzenie wymagań dotyczących sprzętu i wsparcia zewnętrznych dostawców
Opracowywanie i proponowanie działań w zakresie ciągłego doskonalenia kosztów i jakości
Ścisła współpraca z dostawcami i zespołami produktowymi w zakresie projektowania i modyfikacji oprzyrządowania
Ocena procesów testowych i pomiarów przy użyciu danych statystycznych i innych metodologii
Dokumentowanie i raportowanie wszystkich powiązanych działań zgodnie z wymaganymi standardami zewnętrznymi i wewnętrznymi (QMS)
Odpowiedzialność za wdrażanie działań naprawczych niezgodnych produktów lub procesów (w tym zatrzymanie produkcji, jeśli to konieczne) i niezwłoczne informowanie kierownictwa o takich działaniach
Współpraca z klientem w celu poprawy FTQ i OEE w procesach produkcyjnych.
Pomoc w rozwiązywaniu problemów sprzętowych związanych z FTQ
Pomoc w ocenie/redukcji inicjatyw związanych z redukcją złomu
Odpowiedzialność za OEE sprzętu w celu spełnienia inicjatyw poprawy lokalizacji
🔍Wymagania:
Tytuł licencjata/magistra w dziedzinie elektrotechniki/elektroniki/mechatroniki
Znajomość oprogramowania National Instruments LabView, NI LabWindows CVI, NI TestStand I/II, PXI Test Systems,