Opiekun Klienta
Nowa
Sprzedaż

Opiekun Klienta

Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Asseco Data Systems

Asseco Data Systems

Asseco Data Systems S.A. dostarcza produkty, usługi i rozwiązania informatyczne bazujące na oprogramowaniu własnym oraz firm trzecich dla przedsiębiorstw oraz administracji samorządowej.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

MS Office

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z samorządami: miastami, ich jednostkami podległymi, powiatami oraz urzędami marszałkowskimi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Naszym celem jest zmiana obrazu polskiej administracji.


Zadania:

  • opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
  • budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
  • nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
  • diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
  • stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
  • przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
  • analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
  • prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
  • posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
  • przygotowanie strategii pracy z klientem,
  • bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
  • bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
  • wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
  • realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
  • przedkładanie krótko i długoterminowych planów sprzedażowych,
  • posiadanie wiedzy produktowej,
  • czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
  • poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
  • koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
  • organizacja i prowadzenie spotkań,
  • raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
  • budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
  • branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
  • wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).


Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe,
  • minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
  • zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
  • znajomość pakietu MS OFFICE,
  • czynne prawo jazdy kat. B,
  • umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
  • umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
  • umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
  • umiejętność zarządzania konfliktem,
  • certyfikat PMP/PRINCE2 lub AgilePM– mile widziany.



Oferujemy:

  • spotkania integracyjne,
  • dofinansowanie wypoczynku,
  • boxy powitalne dla nowych pracowników,
  • praca w największej spółce IT,
  • Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
  • dofinansowanie okularów,
  • drużyna Asseco Active Team,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • karta Multisport,
  • playroomy,
  • owocowe dni,
  • prywatna opieka medyczna.

Rekomendowane oferty

Sales Development Representative

Nowa
6 000 - 12 000 PLN/mies.
Choice QR
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
sprzedaż
komunikatywność
Nowa