Zespół Wsparcia i Projektów Asseco Data Systems odpowiada za współpracę z samorządami: miastami, ich jednostkami podległymi, powiatami oraz urzędami marszałkowskimi. Tworzy i wdraża oprogramowanie wspomagające pracę urzędów administracji samorządowej. Naszym celem jest zmiana obrazu polskiej administracji.
Zadania:
- opieka nad wyznaczonymi kluczowymi klientami:
- budowanie, utrzymywanie i ulepszanie długoterminowych relacji z klientem zewnętrznym,
- nadzór nad obsługą klienta, zgodną z zapisami umowy i obowiązującą w organizacji strategią pracy z klientem,
- diagnozowanie problemów u klienta i przeciwdziałanie niepożądanym ewentualnym skutkom,
- stanowienie pierwszego poziomu eskalacji w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w realizacji zapisów umów,
- przeprowadzenie wizytacji u każdego klienta, zgodnie z kalendarzem spotkań,
- analizowanie i diagnozowanie potrzeb klienta,
- prowadzenie stałego nadzoru nad sytuacją u klienta i raportowanie jej przełożonym,
- posiadanie dogłębnej wiedzy nt. działalności klienta,
- przygotowanie strategii pracy z klientem,
- bieżące monitorowanie czasu pracy zaplanowanych/zrealizowanych zgłoszeń,
- bieżące monitorowanie stanu realizowanych zgłoszeń,
- wypracowywanie żądanych poziomów obrotów,
- realizowanie i kontrolowanie planu finansowego,
- przedkładanie krótko i długoterminowych planów sprzedażowych,
- posiadanie wiedzy produktowej,
- czynny udział w negocjacjach umów serwisowych,
- poszukiwanie rozwiązań/narzędzi usprawniających pracę z klientem,
- koordynowanie średnich, projektów wdrożeniowych i/lub projektów wytwórczych samodzielnie,
- organizacja i prowadzenie spotkań,
- raportowanie na życzenie Zarządowi statusu projektu,
- budżetowanie projektu i nadzór nad wykonaniem finansowym,
- branie czynnego udziału w usprawnianiu czynności wewnętrznych,
- wykonywanie innych doraźnych poleceń służbowych przełożonych (w ramach posiadanych kompetencji).
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe,
- minimum rok doświadczenia w opiece nad portfelem klientów,
- zrealizowanie co najmniej pięciu dużych umów usługowych, trwających dłużej niż pół roku,
- znajomość pakietu MS OFFICE,
- czynne prawo jazdy kat. B,
- umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientem,
- umiejętność organizacji, moderowania i prowadzenie spotkań z klientem oraz spotkań projektowych,
- umiejętność sprawnego motywowania członków zespołów wewnętrznych jak i po stronie klienta,
- umiejętność zarządzania konfliktem,
- certyfikat PMP/PRINCE2 lub AgilePM– mile widziany.
Oferujemy:
- spotkania integracyjne,
- dofinansowanie wypoczynku,
- boxy powitalne dla nowych pracowników,
- praca w największej spółce IT,
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE),
- dofinansowanie okularów,
- drużyna Asseco Active Team,
- ubezpieczenie grupowe,
- karta Multisport,
- playroomy,
- owocowe dni,
- prywatna opieka medyczna.