Oferty
Market Research Manager
PM

Market Research Manager

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

badania rynku

angielski

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Market Research Manager


Kontrakt B2B

Warszawa – hybrydowo

 


Opis firmy: 


Najnowszy projekt, do którego poszukujemy osoby na stanowisko Market Research Manager, należy do Grupy Stagwell – globalnej sieci, która zrzesza ponad 70 wiodących firm marketingowych na świecie. Jako liderzy w branży, realizujemy innowacyjne i inspirujące projekty, które kształtują przyszłość marketingu. Nasi pracownicy mają okazję brać udział w tworzeniu wyjątkowych rozwiązań oraz angażować się w inicjatywy, które wyznaczają nowe standardy. Nasze motto: „Together, We Are Transforming Marketing”, doskonale oddaje naszą misję i ducha współpracy, który nas napędza.



Zakres obowiązków:


·      doradztwo w zakresie organizacji i optymalizacji pracy Zespołu Badawczego oraz wspieranie jego członków w realizacji założonych celów

·      monitorowanie współpracy z analitykami

·      dobieranie metodologii i schematu badania do zapotrzebowania Klienta

·      współuczestnictwo w fazie koncepcyjnej - tworzeniu ofert

·      odpowiadanie za fazę wykonawczą w projektach ilościowych i jakościowych: tworzenie narzędzi, nadzór nad skryptowaniem, fieldem, analizami i raportami

·      prowadzenie spotkań, prezentacji i sesji warsztatowych z pracownikami i Klientami

·      tworzenie analiz i interpretacji wyników badań ilościowych, opracowanie raportów i tworzenie prezentacji

·      tworzenie/współtworzenie narzędzi badawczych



Nasze oczekiwania:


  • Doświadczenie w badaniach rynku - minimum 5 lat

•       Umiejętność doradzania w zakresie organizacji pracy zespołu badaczy lub kierowania pracą zespołu

•       Pasja do badań oraz doświadczenie w badaniach ilościowych, z chęcią rozwoju w obszarze badań jakościowych.

•       Doświadczenie w realizacji projektów dla firm z branży FMCG.

•       Umiejętność pracy z Klientem

•       Dążenie do ciągłego rozwoju zawodowego.

•       Zdolność do efektywnej pracy w dynamicznie zmieniających się warunkach.

•       Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, język polski na poziomie ojczystym.



Dlaczego to wyjątkowa szansa?


Jest to szansa dla odważnych i kreatywnych osób, która jest okazją do współtworzenia nowej firmy z bardzo atrakcyjną ofertą na rynku „wiedzy” i danych. W tej roli będziesz mieć możliwość rozwijania produktów opartych na unikalnych zasobach od polskiego partnera rynkowego oraz nauki i wdrażania nowoczesnych metodologii i technologii.



Benefity:


•       Możliwość pracy hybrydowej.

•       Płatne dni wolne na umowie B2B.

•       Prywatna opieka medyczna.

•       Dostęp do platformy wellbeingowej.

•       Dostęp do platformy do nauki języków.



Nasz proces rekrutacji:


  1. Rozmowa telefoniczna z rekruterem.
  2. Podpisanie umowy NDA.
  3. Rozmowa online.


Sprawdź podobne oferty pracy

Koordynator ds. sieci sklepów (VM, ekspansja, facility management)

Nowa
4MOSA
Warszawa
współpraca
kreatywność
zarządzanie budżetem
Nowa

Koordynator ds. Projektów Edukacyjnych

Nowa
Centrum Nauki i Biznesu Żak
Stargard
project management
zarządzanie projektami
pedagogika
Nowa

Menedżer ds. kontrolingu projektów

Nowa
Alior Bank SA
Gdańsk
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
bankowość
Nowa

Menedżer_ka Rozwoju Biznesu

Nowa
10 000 - 12 000 pln
Cenatorium
Warszawa
sprzedaż
CRM
B2B
Nowa

Regionalny Dyrektor Sprzedaży

Nowa
4 ECO Sp. z o.o.
Kielce
sprzedaż
HVAC
zarządzanie zespołem
Nowa