W ASTOR pragniemy być najbardziej zaufanym dostawcą inteligentnych technologii z zakresu automatyzacji, robotyzacji i cyfryzacji procesów produkcyjnych dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw przemysłowych.
Naszą markę technologiczną budujemy konsekwentnie od ponad trzydziestu lat. Jesteśmy liderem w zakresie propagowania idei Przemysłu 4.0 w Polsce, opublikowaliśmy autorską koncepcję w zakresie rozwoju kompetencji inżynierów – Inżynier 4.0. Reprezentujemy globalne marki, takie jak: ANEVA, Emerson, Kawasaki Robotics, Horner, Epson, AGILOX.
U nas zawsze #chodzioludzi, dlatego dbamy o satysfakcję i rozwój osób, które z nami pracują!
Jeśli motywuje Cię realizacja celów oraz efekty ze sprzedaży technicznych rozwiązań, potrafisz budować trwałe relacje z klientami oraz jesteś gotowy/gotowa rozwijać się w zespole specjalistów w zakresie systemów automatyki przemysłowej, ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres zadań:
- aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów oraz projektów sprzedażowych
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych, partnerskich relacji z klientami,
- ofertowanie i prezentowanie rozwiązań,
- doradztwo techniczne i biznesowe w zakresie ofertowanych rozwiązań.
Wymagania:
-
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane: automatyka, robotyka, budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne) ALBO ostatni rok studiów (z dostępnością min. 4 dni w tygodniu),
-
komunikatywność, kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- umiejętność budowania i utrzymywania relacji handlowych,
- gotowość do ciągłego uczenia się i rozwoju zarówno w obszarze technicznym jak i sprzedażowym,
- gotowość do współpracy i pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
-
prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych wyjazdów służbowych.
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.
Z naszej strony oferujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat– poszukujemy osoby zainteresowanej długofalową współpracą.
-
Rozwój: szkolenia techniczne Akademii ASTOR oraz rozwijające kompetencje psychospołeczne.
-
Unikalne benefity: możliwość wypożyczenia campera, wynajmu domku w Hubie, zniżki na telefon/tablet i abonament sieciowy,
-
Standardowe dodatki: opieka zdrowotna, dofinansowanie do obiadów, języka obcego, udział w eventach firmowych (kolacja firmowa, mikołajki itp.)
- Praca hybrydowa.
- Dostęp do topowych technologii z branży automatyzacji i robotyzacji.
- I… na sam koniec: praca w przyjaznej atmosferze :) (ale u nas dbamy o nią na poważnie!)
DOŁĄCZ DO NAS! Aby wziąć udział w procesie rekrutacji - wyślij swoje CV.