Budowanie i nadzór nad realizacją strategii z zakresu marketingu oraz komunikacji;
Budowanie relacji marketingowej z kluczowymi partnerami technologicznymi;
Planowanie budżetu dla działu marketingu oraz nadzór nad jego realizacją;
Organizowanie eventów, konferencji i webinarów oraz egzekucja skutecznych działań lead generation wspierających sprzedaż;
Budowanie strategii wzrostu rozpoznawalności marki oraz angażujących treści w internecie, w tym w zakresie strony internetowej oraz social media, przygotowywanie materiałów promocyjnych w obszarze digital;
Realizacja działań PR we współpracy z zarządem i działem sprzedaży - przygotowywanie, edycja i dystrybucja materiałów prasowych;
Współpraca z zarządem, działami sprzedaży, partnerami i dostawcami działu marketingu;
Minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku menedżerskim.
Minimum 7 letniego doświadczenia w obszarze marketing w segmencie B2B (mile widziane doświadczenie w branży IT);
Umiejętności planowania i wdrażania strategii marketingowych;
Kompetencji przywódczych, umiejętności zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji personalnych;
Doświadczenia w realizacji dużych kampanii marketingowych, znajomości aktualnych narzędzi marketingowych i trendów branżowych;
Umiejętności analitycznego myślenia, dużej decyzyjności, wysokiego poziom kreatywności, gotowości do stałego reagowania na zmieniające się warunki biznesowe i rynkowe;
Zainteresowania nowymi technologiami i trendami branży IT.
Ze swojej strony oferujemy:
Pracę w rozpoznawalnej firmie z branży IT;
Pracę w modelu hybrydowym (2 dni zdalnie – 3 dni w biurze);
Elastyczność w warunkach zatrudnienia (B2B lub UoP)
Niekorporacyjną kulturę pracy;
Nowoczesne i świetnie skomunikowane biuro na Pl.Konesera (Wygodne połączenie kolejowe, dostęp do linii metra M2, firmowy parking);
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do pakietu Multisport, lekcje języka angielskiego).