Dyrektor Marketingu
Nowa
Marketing

Dyrektor Marketingu

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

digital marketing

employer branding

organizacja eventów

Opis stanowiska

Dyrektor Marketingu


Zakres Zadań:

  1. Budowanie i nadzór nad realizacją strategii z zakresu marketingu oraz komunikacji;
  2. Budowanie relacji marketingowej z kluczowymi partnerami technologicznymi;
  3. Planowanie budżetu dla działu marketingu oraz nadzór nad jego realizacją;
  4. Organizowanie eventów, konferencji i webinarów oraz egzekucja skutecznych działań lead generation wspierających sprzedaż;
  5. Budowanie strategii wzrostu rozpoznawalności marki oraz angażujących treści w internecie, w tym w zakresie strony internetowej oraz social media, przygotowywanie materiałów promocyjnych w obszarze digital;
  6. Realizacja działań PR we współpracy z zarządem i działem sprzedaży - przygotowywanie, edycja i dystrybucja materiałów prasowych;
  7. Współpraca z zarządem, działami sprzedaży, partnerami i dostawcami działu marketingu;
  8. Monitoring konkurencji, rynku, mediów, trendów technologicznych;
  9. Wsparcie działań Employer Brandingowych.


Czego Oczekujemy?

  1. Wykształcenia wyższego;
  2. Minimum 3 letniego doświadczenia na stanowisku menedżerskim.
  3. Minimum 7 letniego doświadczenia w obszarze marketing w segmencie B2B (mile widziane doświadczenie w branży IT);
  4. Umiejętności planowania i wdrażania strategii marketingowych;
  5. Kompetencji przywódczych, umiejętności zarządzania zespołem oraz podejmowania decyzji personalnych;
  6. Doświadczenia w realizacji dużych kampanii marketingowych, znajomości aktualnych narzędzi marketingowych i trendów branżowych;
  7. Umiejętności analitycznego myślenia, dużej decyzyjności, wysokiego poziom kreatywności, gotowości do stałego reagowania na zmieniające się warunki biznesowe i rynkowe;
  8. Zainteresowania nowymi technologiami i trendami branży IT.


Ze swojej strony oferujemy:

  1. Pracę w rozpoznawalnej firmie z branży IT;
  2. Pracę w modelu hybrydowym (2 dni zdalnie – 3 dni w biurze);
  3. Elastyczność w warunkach zatrudnienia (B2B lub UoP)
  4. Niekorporacyjną kulturę pracy;
  5. Nowoczesne i świetnie skomunikowane biuro na Pl.Konesera (Wygodne połączenie kolejowe, dostęp do linii metra M2, firmowy parking);
  6. Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do pakietu Multisport, lekcje języka angielskiego).