Creative Designer (Junior/Regular)
Design

Creative Designer (Junior/Regular)

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Adobe Illustrator

Adobe Photoshop

Mile widziane

Adobe After Effects

Adobe InDesign

Adobe Lightroom

Opis stanowiska

O nas:

W Aterianie zajmujemy się tworzeniem i sprzedażą fizycznych produktów. Posiadamy stale rosnące portfolio marek, które nieustannie rozwijamy. Działamy w dziedzinie e-commerce oraz tworzymy rozbudowane oprogramowanie dla potrzeb własnych. W zespole kreatywnym pracujemy głównie nad wizerunkiem naszych produktów – od ich fizycznego wyglądu, poprzez projekty brandu, linii kreatywnej printu, aż do sprzedaży na platformach Amazon, Shopify, Walmart etc. Pracujemy nad pełnowymiarowymi kampaniami reklamowymi, wspierającymi sprzedaż i obejmującymi różne kanały dotarcia do klientów, jak social media, Google Ads, mailingi, a także organizujemy sesje zdjęciowe z naszymi produktami :)


www.aterian.io - jesteśmy notowani na NASDAQ (ATER)


Forma zatrudnienia:

Praca na pełen wymiar godzin, B2B, zdalna

Oferta dotyczy pracy pełnoetatowej i zdalnej (mamy biuro w Krakowie, jeśli mamy ochotę, możemy spotkać się popracować wspólnie, ale nie jest to wymogiem).


Wymagania dodatkowe:

Język angielski – poziom komunikatywny


Kogo szukamy:

Obecnie potrzebujemy do Art Teamu Creative Designera/ki z wiedzą z zakresu przygotowywania do druku, oraz z zacięciem graficzno-artystycznym, kogoś, kto dobrze czuje się również w digitalu (social media, grafiki na aukcje sprzedażowe, kampanie reklamowe). Do zadań takiej osoby należałoby m.in. projektowanie printu (np. opakowań, line artów, instrukcji obsługi, naklejek i innych materiałów promocyjnych), projektowanie digitalowych galerii aukcyjnych z naszymi produktami (np. Amazon Main Gallery oraz A+ Content) czy przygotowywanie KV i assetów do kampanii social mediowych. Potrzebna jest umiejętność poruszania się w programach Adobe (np. Illustrator oraz Photoshop), komunikatywna znajomość języka angielskiego (komunikacja w firmie odbywa się w języku angielskim, m.in. na Asanie), a także wiedza z zakresu typografii, projektowania layoutów, umiejętność pracy z brand bookiem. Jeśli dodatkowo znasz się na social mediach, fotografii czy ilustracji (lub chciałbyś rozwijać się również i w tych kierunkach), to nie zabraknie dla Ciebie i takich zadań :)


Szukamy osoby, która wesprze Creative Team w codziennych zadaniach. Pracujemy zespołowo, nawzajem udzielamy sobie feedbacków i wspólnie ustalamy pomysły, dlatego u nas masz realny wpływ na to, jak będą wyglądały materiały przygotowywane przez Ciebie, a także korzystając z wiedzy innych członków zespołu, masz szansę rozwinąć się w wielu nowych dziedzinach.


Główne brandy:

Squatty Potty – squattypotty.com

hOmeLabs - homelabs.com

Vremi - vremi.com

Photo Paper Direct – photopaperdirect.com

Mueller – muellerdirect.com

PurSteam – pursteam.us

Healing Solutions – healingsolutions.com

RIF6 - rif6.com

xtava - xtava.com


Podstawowe narzędzia:

Adobe Photoshop, Adobe Illustrator


Mile widziane dodatkowe narzędzia:

Adobe InDesign, Adobe AfterEffects, Adobe Lightroom


Spotkania i taski:

Jeśli chodzi o kwestie organizacyjne, to na co dzień korzystamy z takich platform jak: Asana, Gmail, Google Chat, Google Drive, Google Workspace (Docs, Sheets, Slides, Meet etc.)


Zadania przypisywane są do Ciebie poprzez platformę Asana. To tam ostatecznie wrzucasz to, co udaje Ci się wypracować i komunikujesz się z pozostałymi zespołami. Zanim się to jednak wydarzy informujesz na bieżąco swój team o progresie, konsultujesz wewnętrznie postępy prac, zbierasz internal feedback i dopieszczasz wszystko, jak to tylko możliwe (w rozsądnych ramach czasowych).


Pracujemy w dwutygodniowych sprintach: co dwa tygodnie odbywa się planowanie zadań dla każdego z zespołów Creative Teamu. Każdy tydzień rozpoczynamy spotkaniem “Kick Off” dla całego zespołu, w pozostałe dni spotykamy się w mniejszym gronie na meetingach typu Regroup lub Check-in, gdzie codziennie podsumowujemy sobie najważniejsze kwestie związane z bieżącymi projektami. Pod koniec sprintu odbywa się Retro, aby podsumować, co zadziałało, a co wymaga jeszcze naszej pracy i uwagi.


Co jakiś czas mamy spotkanie Weekly Creative, na którym dzielimy się informacjami i zadajemy pytania nt. priorytetów, zagrożeń, przyszłych oraz aktualnych zadań.


Od czasu do czasu mamy All Hands, czyli spotkanie całej firmy, które jest bardzo luźnym i pozytywnym podsumowaniem rozwoju firmy.


Co miesiąc odbywają się również spotkania 1:1 z menedżerami, na których oprócz projektowych spraw, możemy poruszać kwestie HR-owe, urlopowe, a także związane z bieżącym performancem pracownika.


Hardware & Software:

Dostaniesz od nas firmowy komputer (pracujemy na macOS), monitor oraz niezbędne akcesoria (w tym tablet Wacom). Będziesz miał również dostęp do całego pakietu Adobe CC, popularnych banków zdjęć czy wewnętrznych warsztatów i szkoleń.


Dodatki i bonusy:

Raz na półrocze przeprowadzana jest w firmie ewaluacja, której celem jest ocena Twojego rozwoju. Dodatkowe zaangażowanie każdego pracownika jest zawsze zauważane – wiąże się to z bonusami/podwyżkami motywacyjnymi.


Godziny pracy i urlopy:

Praca przewiduje zadania na pełen wymiar godzin (8 h), w przedziale czasowym: 8:00–18:00 (co daje nam kilka godzin pokrycia stref czasowych).


Urlopy są płatne, ponieważ umowa jest na stałą stawkę miesięczną (ok. 20 dni, ilość dni do wykorzystania zależy od stażu i obecnej sytuacji w projekcie).


Jak aplikować:

Napisz kilka słów o tym, dlaczego chciałbyś do nas dołączyć, czym się obecnie zajmujesz, kiedy mógłbyś rozpocząć pracę.

Do maila załącz lub podlinkuj swoje portfolio oraz projekty, którymi chciałabyś/chciałbyś (i możesz) się podzielić.

Jeśli rozwijasz jakiś projekt prywatnie – pochwal się :)

Możesz także dorzucić CV.

Rekomendowane oferty

Brand Designer

Nowa
fluostudio
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
branding
design
pakiet Adobe Creative Cloud
Nowa