Marketing Business Partner
Nowa
Marketing

Marketing Business Partner

Wrocław
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

B2B marketing

marketing

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków:

  • Współtworzenie oraz realizacja kampanii marketingowych, z naciskiem na wsparcie sprzedaży,

  • Tworzenie materiałów marketingowych wspierających działania handlowe (prezentacje, broszury, oferty handlowe, case studies),

  • Kontakt z Inwestorem oraz przygotowywanie referencji,

  • Tworzenie notek i informacji prasowych dotyczących realizowanych inwestycji,

  • Wsparcie procesu prekwalifikacji, w tym przygotowywanie danych marketingowych na potrzeby przetargów publicznych i prywatnych,

  • Tworzenie oraz redagowanie treści na potrzeby strony internetowej, mailingów, newsletterów, materiałów drukowanych,

  • Prowadzenie działań z obszaru digital marketingu (kampanie płatne, mailingowe, content marketing),

  • Wsparcie administracyjne działu marketingu – zarządzanie dokumentacją, koordynacja umów, zamówień, faktur, nadzór nad archiwizacją materiałów i komunikacji z dostawcami, pozyskiwaniem i agregowaniem danych,

  • Wsparcie zespołu sprzedaży w zakresie przygotowywania materiałów, analiz, raportów i koordynacji działań promocyjnych,

  • Monitorowanie i analiza działań marketingowych (w tym analiza efektywności kampanii),

  • Śledzenie trendów rynkowych oraz rekomendowanie usprawnień.


Nasze wymagania:

  • Doświadczenie w obszarze marketingu – minimum 3 lata dla Marketing Business Partner,

  • Znajomość narzędzi marketingowych: Google Analytics, Google Ads, platformy mailingowe (np. Mailchimp), systemy CMS, podstawowe CRM-y,

  • Umiejętność tworzenia angażujących treści – lekkie pióro w języku polskim i komunikatywność w języku angielskim (treści na stronę, newslettery, oferty, artykuły),

  • Doświadczenie w przygotowywaniu i analizie kampanii digitalowych oraz tworzeniu materiałów marketingowych,

  • Umiejętność pracy z dokumentacją marketingową i koordynacji działań administracyjnych,

  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i chęć uczenia się,

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.