Specjalista/Asystent ds. administracyjno-biurowych
Nowa
Praca biurowa

Specjalista/Asystent ds. administracyjno-biurowych

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

angielski B2

empatia

administracja

Mile widziane

branża budowlana

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków:

  • Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym koordynowanie sprawnego przepływu informacji między Spółką a oddziałami.

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i faktur w firmie.

  • Organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz przyjmowanie gości.

  • Wsparcie administracyjno-organizacyjne codziennej pracy biura.

  • Koordynowanie zaplanowanych spotkań.

  • Wsparcie w organizacji podróży służbowych, rezerwacja hoteli.

  • Zaopatrzenie biura w art. spożywcze i administracyjno-biurowe.

  • Współpraca z dostawcami / firmami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy art. biurowych i spożywczych, serwis sprzątający, itp.).

  • Dbanie o porządek i estetykę biura oraz dobry wizerunek firmy.


Nasze wymagania:

  • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.

  • Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel, Outlook).

  • Dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość.

  • Komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.

  • Profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej.

  • Prawo jazdy kat. B


Oferowane warunki:

  • Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.

  • Dofinansowanie zajęć sportowych (karta Multisport).

  • Prywatna opieka medyczna.

  • Spotkania integracyjne.

  • Program rekomendacji pracowników

  • Inne benefity (ZFŚS, nauka języków obcych, platforma wellbeingowa, świętowanie urodzin).