Twój zakres obowiązków:
Zapewnienie efektywnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym koordynowanie sprawnego przepływu informacji między Spółką a oddziałami.
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i faktur w firmie.
Organizacja i obsługa spotkań biznesowych oraz przyjmowanie gości.
Wsparcie administracyjno-organizacyjne codziennej pracy biura.
Koordynowanie zaplanowanych spotkań.
Wsparcie w organizacji podróży służbowych, rezerwacja hoteli.
Zaopatrzenie biura w art. spożywcze i administracyjno-biurowe.
Współpraca z dostawcami / firmami zewnętrznymi (firmy kurierskie, dostawcy art. biurowych i spożywczych, serwis sprzątający, itp.).
Dbanie o porządek i estetykę biura oraz dobry wizerunek firmy.
Nasze wymagania:
Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
Umiejętność posługiwania się pakietem MS Office (Word, Excel, Outlook).
Dobra organizacja pracy, dokładność, terminowość.
Komunikatywność, odpowiedzialność i samodzielność w działaniu.
Profesjonalizm, wysoki poziom kultury osobistej.
Prawo jazdy kat. B
Oferowane warunki:
Rozwój zawodowy wśród pasjonatów tworzących wyjątkową atmosferę pracy.
Dofinansowanie zajęć sportowych (karta Multisport).
Prywatna opieka medyczna.
Spotkania integracyjne.
Program rekomendacji pracowników
Inne benefity (ZFŚS, nauka języków obcych, platforma wellbeingowa, świętowanie urodzin).
Rekomendowane oferty