Masz zacięcie techniczne, ale nie boisz się kontaktu z klientem? Chcesz rozwijać się w branży e-commerce i zdobyć konkretne doświadczenie w pracy z klientami sklepów internetowych? Świetnie się składa - Atomstore szuka właśnie Ciebie!
Kogo szukamy?
Do naszego zespołu obsługi klienta szukamy osoby, która:
posiada status studenta - wymóg konieczny (mile widziane kierunki: informatyka, marketing, zarządzanie lub pokrewne),
posiada podstawową znajomość HTML/CSS (nie musisz być frontendowcem – wystarczy, że rozumiesz strukturę kodu i potrafisz coś poprawić w szablonie),
posiada znajomość podstawowych zagadnień związanych z e-commerce np. API, Google Analytics, XML,
interesuje się e-commerce i nowoczesnymi technologiami,
dobrze czuje się w kontakcie z klientem (mailowo i telefonicznie),
chcę uczyć się od zespołu z doświadczeniem w obsłudze i wdrożeniach setek sklepów internetowych.
Co będziesz robić?
pomagać klientom sklepów działających na Atomstore w bieżących problemach i pytaniach (BOK) zgłaszanych w systemie ticketowym oraz telefonicznie,
konfigurować funkcje panelu administracyjnego (integracje, moduły dodatkowe),
testować zgłoszone błędy, nowe funkcje i zgłaszać je do działu technicznego,
rozwijać wewnętrzną bazę wiedzy.
Co oferujemy?
płatny staż z wynagrodzeniem od 2500 do 4000 zł netto (w zależności od doświadczenia i dostępności godzinowej),
elastyczny grafik – dostosowany do Twoich zajęć na uczelni,
możliwość zdobycia realnego doświadczenia w jednej z najdynamiczniejszych branż w Polsce,
bezpośredni kontakt z praktykami z branży e-commerce i IT,
realna szansa na umowę o pracę po zakończonym stażu
brak korporacyjnego zadęcia – mówimy po imieniu i lubimy żarty z memów (nawet tych bardzo suchych)
Brutto miesięcznie - UZ
Rekomendowane oferty