Manager Działu Samoobsługa, ul. Podhalańska 2c
Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!
Manager Działu Samoobsługa odpowiada za wyniki ekonomiczne działów (spożywczych i przemysłowych), zarządzanie i właściwą komunikację w podległym zespole zgodną ze strategią firmy.
Twoje zadania:
Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu;
Realizacja wyznaczonych celów handlowych;
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby;
Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników;
Budowanie, motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój ekipy.
Twoje doświadczenie i umiejętności:
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych;
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
Umiejętności komunikacji i współpracy;
Samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy;
Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania.
Mile widziane:
Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.
Twój pakiet korzyści:
Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy;
7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka;
Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz);
Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach;
Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto.
Rekomendowane oferty