Manager Działu Samoobsługa
Praca w sklepie

Manager Działu Samoobsługa

Rabka-Zdrój
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager / C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

zarządzanie zespołem

zarządzanie sprzedażą

obsługa klienta

Opis stanowiska

Manager Działu Samoobsługa, ul. Podhalańska 2c

Posiadasz doświadczenie w handlu oraz w zarządzaniu zespołem? Dołącz do naszej międzypokoleniowej ekipy i podziel się swoim doświadczeniem!


Manager Działu Samoobsługa odpowiada za wyniki ekonomiczne działów (spożywczych i przemysłowych), zarządzanie i właściwą komunikację w podległym zespole zgodną ze strategią firmy.


Twoje zadania:

  • Zarządzanie sprzedażą i zapewnienie sprawnego funkcjonowania podległego działu;

  • Realizacja wyznaczonych celów handlowych;

  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta i odpowiadaniu na jego potrzeby;

  • Planowanie i organizowanie pracy zespołu pracowników;

  • Budowanie, motywowanie, szkolenie i dbanie o rozwój ekipy.


Twoje doświadczenie i umiejętności:

  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w sieciach handlowych;

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;

  • Umiejętności komunikacji i współpracy;

  • Samodzielność, inicjatywa i dobra organizacja pracy;

  • Odpowiedzialność i zaangażowanie w realizowane zadania.


Mile widziane:

  • Osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.


Twój pakiet korzyści:

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy;

  • 7% rabatu na zakupy w Auchan i 10% rabatu na produkty marki własnej na kartę Skarbonka;

  • Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną (Allianz) oraz grupowe ubezpieczenie na życie (Allianz);

  • Dofinansowanie do wypoczynku, kartę przedpłaconą, dofinansowanie karty MultiSport, dofinansowanie posiłków - obiad od 5 zł, pożyczki na preferencyjnych warunkach;

  • Program poleceń pracowniczych - polecając znajomego do pracy w Auchan możesz otrzymać 1400 PLN brutto.