Czym będziesz się zajmować?
Obsługa klientów w zakresie zapytań dotyczących statusu zleceń transportowych
Wykonywanie zadań operacyjnych w celu zapewnienia szybkiej i płynnej dostawy pojazdów do klientów
Dbanie o wysoką jakość i terminowość świadczonych usług transportowych a także przepływ informacji między firmą a klientami, partnerami biznesowymi oraz centralą
Współuczestniczenie w projektach logistycznych
Współpraca z lokalnymi i międzynarodowymi zespołami w zakresie realizacji i usprawnienia działań logistycznych
Współpraca z przewoźnikami w celu wsparcia w realizacji transportu, nadzór nad zleceniami i rozliczanie wykonanych usług
Czego będziemy od Ciebie oczekiwać?
Doświadczenie w pracy w logistyce lub obsłudze klienta
Umiejętności analityczne
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i piśmie
Mile widziane
Wykształcenie kierunkowe
Co możemy Ci zaoferować?
Pracę w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej firmie w branży motoryzacyjnej
Benefity pozapłacowe (karta sportowo-rekreacyjna, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)
Otwartość na wdrażanie nowych pomysłów usprawniających działanie firmy
Przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę
Rekomendowane oferty